پیام تبریک بنیاد شهید مسعود (رح) به مناسبت آغاز سال نو

- ۲۸ حوت ۱۳۹۱

بنیاد شهید احمدشاه مسعود فرا رسیدنِ سال ۱۳۹۲ خورشیدی و آغاز بهارِ نو و حیاتِ دوبارۀ طبیعت را به کافۀ ملتِ نجیب و مجاهد افغانستان مبارک‌باد می‌گوید و از خداوند لایزال، صلح و ثباتِ همیشه‌گی برای این دیارِ رنج‌کشیده آرزو می‌کند.
به جرأت باید گفت جشن نوروز که بخشی از فرهنگ و تاریخ کهنِ ما به شمار می‌آید، نه تنها هیچ تعارضی با ارزش‌ها و باورهای دینی‌مان ندارد، بلکه با آموزه‌های اخلاقی‌ِ پیرامونِ خود، منبعی الهام‌بخش برای حرکت به سمت زنده‌گیِ بهتر و پُربارتر است. کسانی که با آگاهی‌ اندک و ناقصِ خود، به ستیز با این آیینِ نیک می‌پردازند، ناخواسته آب در آسیاب دشمنانِ شادی و سرورِ این سرزمین می‌ریزند.

سال ۱۳۹۱، سالی سرشار از نشیب و فراز و دلهره و اضطراب برای همۀ ما بود. در این سال شاهد سیاست‌ها و رویدادهای مهم و مبهمی بودیم. اما به هر رو این سال سپری گشت، طبیعت جانی دوباره گرفت و ما را به اندیشه و تلاشِ بیشتر فرا ‌خواند و اینک در آستانۀ سالی جدید و بهاری نو و در عینِ حال سرنوشت‌ساز قرار گرفته‌ایم. امید می‌رود که همه در سال پیش رو با الهام از رستاخیز طبیعت، آگاهانه به‌پا خیزیم و آینده‌یی بهتر و مطمین‌تر را برای خود رقم زنیم.
احمد ولی مسعود
رییس عمومی بنیاد شهید مسعود (ره)

اشتراک گذاري با دوستان :