سفیر مسکو در کابل: روسیه باید به مرز تاجیکستان- افغانستان بازگردد

- ۰۳ جوزا ۱۳۹۲

سفیر روسیه در کابل با اظهار نگرانی از پیامدهای خروج نیروهای ناتو از افغانستان، یک بار دیگر تأکید کرد: مسکو مسأله بازگشت مرزبانان روسیه به مرز تاجیکستان با افغانستان را بررسی می‌کند.
به گزارش خبرگزاری رویترز، آندره آوتسین سفیر روسیه در افغانستان گفت که مسکو نگران پیامدهای خروج نیروهای ناتو از افغانستان است و مسأله بازگشت مرزبانان این کشور به مرز تاجیکستان و افغانستان را بررسی می‌کند.
آندره آوتسین گفت: مسکو معتقد است که افزایش انتقال مواد مخدر و افراط‌گرایی پس از خروج نیروهای ناتو از افغانستان، کشورهای آسیای مرکزی را تهدید می‌کند.
وی تصریح کرد که برای پیشگیری از این تهدیدات روسیه برای همکاری با کشورهای هم‌مرز با افغانستان اولویت قایل است.
وی با اشاره به این که روسیه باید در مرز تاجیکستان و افغانستان حضور داشته باشد، عنوان کرد که وقتی مرزبانان روسیه به شکل واقعی در مرز تاجیکستان با افغانستان حضور داشته باشند، وضعیت بهتر خواهد بود.
سفیر روسیه در افغانستان افزود: حضور مرزبانان روسیه در مرزهای تاجیکستان و افغانستان، به نفع روسیه، تاجیکستان و حتی افغانستان است.
با این حال، کارشناسان معتقدند که تاجیکستان پس از ۲۰ سال استقلال حاضر نخواهد شد که حضور مرزبانان خارجی در مرزهای خود را تحمل کند.
آنان معتقدند روسیه بدون آن که در مرزهای تاجیکستان حضور داشته باشد، می‌تواند با ارایه کمک به توان نظامی و مرزبانی این تاجیکستان، از افراط‌گرایی و قاچاق مواد مخدر جلوگیری کند.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.