مولانا فضل‌الرحمان به نیروهای هوایی پاکستان: با هواپیماهای بدون سرنشین امریکا مقابله کنید

- ۰۷ سنبله ۱۳۹۱

مولانا فضل الرحمان افزایش حمله هواپیماهای بدون سرنشین امریکایی به پاکستان را نتیجه ارتباط مخفیانه دولت با امریکا دانست و تصریح کرد که تنها راه مقابله با این حملات، واکنش نیروی هوایی پاکستان است.
مولانا فضل الرحمان رهبر حزب جمعیت علمای اسلام، شاخه فضل‌الرحمان، در گفت‌وگو با رهبران احزاب سیاسی پاکستان گفت: امریکا با افزایش حمله‌های هوایی خود، به اعتراضات پاکستان در این زمینه توجهی نکرد و بنابراین چاره‌یی جز این نیست که نیروی هوایی پاکستان هواپیماهای بدون سرنشین را هدف قرار داده و از ورود هواپیماهای بدون سرنشین به خاک کشور جلوگیری‌ کند.
وی تأکید کرد: هواپیماهای امریکایی با کشتن مردم بی‌گناه قوانین بین‌المللی و حقوق بشر را پایمال می‌کنند.
رهبر جمعیت علمای اسلام تأکید کرد: حاکمان پاکستان باید به خود بیایند زیرا در ازای بازگشایی مسیر ناتو چیزی جز افزایش حمله پهپادها دریافت نکرده‌اند.
وی  عمل نکردن به قوانین مجلس را برای مردم و کشور خطرناک دانست و افزود: افزایش حمله پهپادهای امریکایی نتیجه شوم ارتباط مخفیانه با امریکا است. امریکا بعد از بازگشایی مسیر ناتو، حمله پهپادهای خود به خاک پاکستان را به‌رغم اعتراضات مکرر اسلام‌آباد افزایش داد و این در حالی است که توقف این حملات یکی از شروط پارلمان این کشور برای بازگشایی مسیر ناتو بوده است.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.