گرت بیل در چند قدمی رئال مادرید

- ۰۲ سنبله ۱۳۹۲

دو باشگاه تاتنهام و رئال مادرید در مراحل پایانی مذاکره بر سر فروش گرت بیل قرار دارند و بر اساس گزارش‌های مختلف انتقال این بازیکن ولزی تا اوایل هفته آینده به سانتیاگو برنابئو کامل خواهد شد.
هنوز توافقی بر سر فروش بیل حاصل نشده، ولی به‌نظر می‌آید در چند روز آینده این قرارداد نهایی می شود.
با توجه به خبرهایی که پیش از این درباره رقم قرارداد بیل با رئال مادرید منتشر شده بود، پیش بینی می‌شود رکورد گران ترین بازیکن جهان که پیش از این در اختیار کریستیانو رونالدو بود، شکسته شود.
رونالدو در سال ۲۰۰۹ در ازای ۸۰ میلیون پوند از منچستر یونایتد به رئال مادرید پیوست. بیل ۲۴ ساله امیدوار است که تا پیش از پایان یافتن فصل نقل و انتقالات تابستانی به رئال مادرید بپیوندد.
گرت بیل در حاضر به دلیل مصدومیت نتوانسته تاتنهام را چه در دوران آماده سازی پیش فصل و هچنین در بازی اول مقابل کریستال پالاس همراهی کند.
هر گونه توافقی تا پیش از مسابقه دوستانه رئال مادرید و السد قطر اعلام نخواهد شد. این بازی در قالب جام سانتیاگو برنابئو و در مادرید برگزار خواهد شد. در این بازی رائول گونزالس، بهترین گلزن تاریخ باشگاه، یک نیمه برای رئال و نیمه دیگر برای السد بازی خواهد کرد.
گرت بیل در تاتنهام پیراهن شماره ۱۱ را به تن می‌کند، شماره‌یی که در این فصل تاکنون هیچ کس آن را به تن نکرده و به نظر می‌آید او در رئال مادرید هم با شماره ۱۱ بازی خواهد کرد.
تاتنهام پیش از فروش بیل به رئال و برای جبران از دست دادن این بازیکن گلزن، دو بار رکورد خرید بازیکن را شکسته است، این تیم با به خدمت گرفتن پائولینو از کورینتیانس برزیل در ازای ۱۷ میلیون پوند و همچنین روبرتو سولدادو (۲۶ میلیون پوند) قصد دارد جای خالی او را در صورت انتقالش به رئال مادرید پر کند.
برآورد می‌شود مجموع خریدهای تاتنهام علاوه بر این دو بازیکن با خرید، ناصر چادی و اتیان کاپو به ۶۰ میلیون پوند می رسد.
این تیم همچنین با ویلیان بازیکن برزیلی باشگاه آنژی ماخاچکالا به توافق رسیده- خریدی که تاتنهام برای آن باید بیش از ۳۰ میلیون پوند هزینه کند.
گرت بیل در سال ۲۰۰۷ و در ازای ۱۰ میلیون پوند از ساوت همتون به تاتنهام پیوست، او در فصل گذشته ۲۶ گل برای این باشگاه شمال لندنی به ثمر رساند.
او سال گذشته به‌عنوان بهترین بازیکن فصل از سوی اتحادیه بازیکنان انگلستان و انجمن فوتبال نویسان انتخاب شد.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.