مارتینو:‌ باید یاد بگیریم بازی را چطور به پایان برسانیم

- ۰۴ سنبله ۱۳۹۲

سرمربی بارسلونا پس از پیروزی برابر مالاگا در هفته دوم لیگا با تمجید از عملکرد تیمش می‌گوید بازیکنانش تنها باید یاد بگیرند چطور بازی را به خوبی به اتمام برسانند.
بارسلونا در هفته دوم لیگا موفق شد در آندلس به سختی با یک گل مالاگا را از پیش رو بردارد و با ۶ امتیاز در صدر جدول لیگا جای گیرد.
خراردو مارتینو، سرمربی بارسلونا پس از کسب دومین پیروزی پیاپی در لیگا گفت:‌ بازی سختی برابر تیم جنگنده‌ای چون مالاگا داشتیم. در این دیدار تا دقیقه ۷۵ توپ و میدان را در اختیار داشتیم. بازی را بسیار خوب شروع کردیم اما هر چه از زمان بازی سپری می‌شد عملکرد تیم ما افت می‌کرد. نیمه اول بسیار خوب بازی کرده و توانستیم موقعیت‌های خوبی را در این نیمه ایجاد کنیم اما فرصت‌هایمان گل نشد. نکته منفی این دیدار این بود که از دقیقه ۷۵ تمرکز خود را از دست داده و نتوانستیم بازی خوب خودمان را تکرار کنیم. وقتی ترکیب اولیه آنها را دیدم، فکر کردم که مالاگا در این دیدار فقط دفاع خواهد کرد اما آنها هافبک‌های خوبی داشتند و توانستند بازی خوبی برابر ما به نمایش بگذارند.
مارتینو ادامه داد:‌ از حیث نتیجه تیم ما عملکرد مثبتی در لیگا داشته است و توانسته هر دو دیدار خود را با پیروزی پشت سر بگذارد. سطح بازی‌مان نیز در این دو دیدار بسیار خوب بوده است و از عملکرد تک‌تک بازیکنانم راضی هستم. اکنون تنها چیزی که بازیکنانم باید یاد بگیرند این است که چطور بازی‌های خودمان را که به خوبی شروع ‌می‌کنیم، به پایان برسانیم.
سرمربی بارسلونا درباره عملکرد نیمار، مهاجم برزیلی‌اش نیز گفت:‌ عملکرد نیمار در دیدار برابر مالاگا و آتلتیکو مادرید از بازی برابر لوانته کمی بهتر بود. او هر روز پیشرفت می‌کند. در تیم‌مان بازیکنی داریم (لیونل مسی) که هیچوقت برابر فشارهای رسانه‌ها تسلیم نمی‌شود. نیمار برای موفقیت بیشتر باید از مسی الگوبرداری کند.
مارتینو در ادامه درباره گلزنی آدریانو برابر مالاگا گفت:‌ خوشحالم که گل‌های تیم بارسلونا را فقط یک یا دو بازیکن خاص به ثمر نمی‌رسانند. از گلزنی آدریانو در این دیدار خوشحال شدم. در بازی قبلی مدافع راست ما، دنی آلوس گلزنی کرد و در این دیدار آدریانو کوریرا مدافع چپ ما.
بارسلونا بامداد پنجشنبه در بازی برگشت سوپرجام اسپانیا برابر آتلتیکومادرید قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.