اینیستا بهترین بازیکن اروپا شد

- ۱۱ سنبله ۱۳۹۱

آندره‌س اینیستا به عنوان برترین بازیکن فوتبال اروپا در سال ۲۰۱۲ انتخاب شد.
اتحادیه فوتبال اروپا اعلام کرد هافبک تیم ملی اسپانیا و تیم بارسلونا به عنوان بهترین بازیکن سال این قاره انتخاب شده است.
اینیستا در سال ۲۰۱۲ نقش موثری در قهرمانی تیم ملی اسپانیا در یورو داشت.
اینیستا در رای گیری انجام شده از روزنامه نگاران اروپایی با ۱۹ رای بالاتر از لیونل مسی و کریستیانو رونالدو که ۱۷ رای کسب کردند، به دست آورد و جایزه بهترین بازیکن اروپا را پنج شنبه شب دریافت کرد.
ستاره اسپانیایی گفته است که دریافت جایزه بهترین بازیکن سال یوفا، به منزله انگیزه زیادی است که نشان از ارزیابی کار خوب او می دهد.
آندرس اینیستا، ستاره اسپانیایی باشگاه بارسلونا بعد از دریافت جایزه بهترین بازیکن یوفا در موناکو، به اسپانیا بازگشت و کاملا راضی و خوشحال بود. اینیستا دراین باره گفت: «دستیابی به این جایزه سخت است، به ویژه در کنار بازیکنانی در این حد و اندازه ها. همیشه احتمال حضور دراینجا وجود دارد ولی نه تصورش را می کردم و نه می توانستم دست از تصور کردن این مراسم بکشم.»
او درمورد رونالدو و ژست عجیبش گفت: «کریستیانو به من تبریک گفت و بس. گاهی وقتها چیزی روی ما تاثیر می گذارد و روی دیگران چیز دیگری تاثیرگذار است. حضور دراینجا، خودش مثل یک جایزه بود.»
اینیستا به خاطر  اهدای این جایزه به او گفت:« با دریافت این جایزه حس می کنی که کارتو و شیوه پیاده سازی کارهایت به چشم افراد می آید و این انگیزه بیشتری به تو می دهد.»
اینیستا در نهایت در مورد سوپرکاپ اسپانیا هم صحبت کرد: «در نیمه اول بازی سوپرکاپ ما عملکرد خوبی نداشتیم ولی در نیمه دوم بهتر بازی کردیم. هرچند که دریافت این جایزه اتفاق کاملا متفاوتی است. این جایزه انگیزه بزرگی برای ادامه تلاش به من می دهد.»

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.