نامۀ خداحافظی اوزیل: دوران حضورم در مادرید بی‌نظیر بود

- ۱۲ سنبله ۱۳۹۲

مسعوت اوزیل ستاره آلمانی دنیای فوتبال برای خداحافظی از هواداران رئال مادرید، پیغام ویژه‌یی را در شبکه های اجتماعی قرار داده است. او روز دو شنبه و در آخرین روز بازار نقل و انتقالات تابستانی با قراردادی ۴۵ میلیون یورویی به آرسنال پیوست.
او پیغامش را با ۴ زبان اسپانیایی، انگلیسی، ترکی و آلمانی نوشته. در پیغام اوزیل در صفحه فیس بوکش می خوانیم:« هواداران عزیز رئال مادرید . برای این سه سال فوق العاده از شما متشکرم. دوره حضورم در رئال مادرید بی نظیر و خاص بود . گاهی وقتها اوضاع به شیوه کاملاً متفاوتی در مقایسه با چند روز قبل از آن پیش می روند. با وجودی که من رئال مادرید را ترک می کنم، ولی برای تو و تیمتان بهترین ها را در آینده آرزو می کنم. حالا بی صبرانه در انتظار بازی کردن برای تیم جدیدم هستم: توپچی ها!.»
از سوی دیگر آرسن ونگر سرمربی آرسنال هم در گفتگوی کوتاهی با وب سایت رسمی باشگاه آرسنال نظرش را در مورد خرید جدید تیمش ابراز کرد:« ما واقعاً راضی هستیم. اوزیل بازیکن بزرگی است که توانایی هایش را ثابت کرده و در سطح بین المللی نیز قدرت فوتبالی اش را به نمایش گذاشته. ما مدتهاست که بازیهای او را زیر نظر داشته و او را تحسین می کنیم. اوزیل توانایی هایی دارد که در بازیکنان آرسنال جستجو می شود.»

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.