تفویض مدال میر مسجدی‌خان و توزیع‎ اپارتمان به بازیکنان تیم ملی

- ۲۳ سنبله ۱۳۹۲

رییس‌جمهور کرزی، بازی‌کنان تیم ملی فوتبال کشور را که اخیراً در مسابقات فوتبال جنوب آسیا مقام قهرمانی را به‌دست آوردند، با تفویض مدال غازی میر مسجدی‌خان، توزیع اپارتمان‌ها و کمک‌های نقدی مورد تقدیر قرار داد.
در مراسمی که بدین مناسبت روز گذشته برگزار گردید، آقای کرزی گفت: «از روزی‌که شما افغانستان را در فوتبال قهرمان بازی‌های آسیا ساختید، دیدید که مردم افغانستان چه خوشی‌هایی کردند. سراسر کشور در یک شور، هیجان و خوشی بسر می‌برد و جوانان در تمام افغانستان جشن گرفتند و سبب این همه خوشحالی که بعد از سال‌ها مصیب و بیچاره‌گی به‌دست آمد، شما هستید.»
براساس خبرنامۀ ارگ، رییس جمهور ضمن تبریکی به بازیکنان تیم ملی فوتبال گفت که به کوشش‌های تان ادامه دهید، دولت افغانستان با تمام امکانات با شماست و مطمین هستم که تجار، سرمایه گذار و هموطنان متمول کشور نیز با شما ایستاده می‌شوند.
حامد کرزی گفت که شما به مردم افغانستان افتخار بخشیدید و من مطمین هستم که قهرمان بازی‌های آسیا می‌شوید و بعداً بروید به بازی‌های جهانی و در آنجا خواهیم دید که تیم ملی فوتبال افغانستان در بازی‌های جهانی شرکت می‌کند، گول می‌زند و به افغانستان قهرمانی می‎آورد.
رییس جمهور گفت که به سرعت که شما پیش می‌روید، پیروزی شما کاملاً متصور است و انشاالله عملی می‌گردد.
سپس فرمان رییس‌جمهور کشور در رابطه به تفویض مدال غازی میرمسجدی خان، توزیع یک باب اپارتمان به هر یک از بازیکنان در پروژۀ وزارت شهر سازی در منطقۀ خواجه رواش کابل، مکافات نقدی، تقدیر نامه‌ها و تحسین نامه‌ها به بازیکنان، ترینر و رییس و همکاران تیم ملی فوتبال، قرائت گردید.
در این فرمان به منصور فقیریار دروازه‎بان تیم ملی فوتبال کشور یک میلیون و یکصد هزار افغانی، یک باب اپارتمان دو اتاقه در پروژۀ وزارت شهرسازی در خواجه رواش و مدال غازی میر مسجدی خان منظور شده است.
همچنان در فرمان متذکره برای هر یک از ۱۹ تن از بازیکنان تیم ملی فوتبال کشور یک باب اپارتمان دو اتاقه، مدال غازی میر مسجدی خان و مبلغ یکصد هزار افغانی پول نقد، منظور گردیده است.
همین‌‍گونه در فرمان رییس‌جمهور برای یوسف کارگر سر مربی تیم ملی فوتبال کشور یک باب اپارتمان در پروژۀ وزارت شهر سازی در خواجه رواش و مدال غازی میر مسجدی خان منظور شده است.
سپس حامد کرزی رییس‌جمهوری اسلامی افغانستان برای هر یک از بازیکنان تیم ملی فوتبال کشور مدال غازی میر مسجدی خان را تفویض کرد.
در اخیر محفل یوسف کارگر سر مربی تیم ملی فوتبال کشور به نماینده‌گی از دیگران از تقدیر رییس جمهور کرزی از ورزشکاران کشور، تشکری نمود.
وی پیروزی تاریخی تیم ملی فوتبال افغانستان را در بازی‌های فوتبال جنوب آسیا به رییس‌جمهور کشور و مردم افغانستان تبریک گفت.
یوسف کارگر گفت که بازیکنان تیم ملی فوتبال کشور همبستگی مردم افغانستان را به نمایش گذاشتند.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.