اینیستا: در بارسلونا بازنشسته می‌شوم

- ۰۵ میزان ۱۳۹۲

هافبک بارسلونا تاکید کرد که قرارداد خود را با این تیم به زودی تمدید خواهد کرد.
در روزهای اخیر رسانه‌های اسپانیایی از عدم ادامه همکاری اینیستا با بارسلونا نوشتند و اعلام کردند که پیکاسوی فوتبال اسپانیا دوست ندارد قرارداد خود را با آبی اناری‌ها تمدید کند.
اینیستا در نشستی خبری به همه این شایعه‌ها پایان داد و اعلام کرد که می‌خواهد تا پایان دوران بازیگری‌اش در بارسلونا بماند.
او گفت: همه آنچه که می‌توانم بگویم این است که می‌خواهم در بارسلونا بازنشسته شوم. همه چیز طبق روال پیش می‌رود و هیچ گونه مشکل و یا مانعی وجود ندارد. من در حال مذاکره با بارسلونا هستم و هیچ گونه جنگ و درگیری آنگونه که رسانه ها مدعی هستند وجود ندارد و در نهایت با باشگاه به توافق خواهیم رسید.
اینیستا که گل قهرمانی اسپانیا در جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی را به ثمر رساند، افزود: باشگاه می‌خواهد که من تمدید کنم. این چیزی است که خود من هم به دنبال آن هستم. در پی این نیستم که اولین، دومین و یا سومین دستمزد را در بارسلونا بگیرم. تنها می‌خواهم در تیم محبوب خود بمانم.
بارسلونا با هدایت خراردو مارتینو، سرمربی آرژانتینی خود در فصل جدید رقابت‌های لیگا شروع بسیار خوبی داشته است و با ۱۸ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد. اینیستا درباره عملکرد تیمش در فصل جدید، گفت: با آمدن مارتینو سبک و فلسفه بارسا تغییری نکرده است. حالا با همان سبک همیشگی خود بازی می‌کنیم. گاهی اوقات روی ارسال های بلند و یا ضد حملات دروازه حریفان را باز می کنیم. به هر حال تنوع در سبک بازی تیم خوب است.مهم این است که بتوانیم آمادگی بدنی خود را حفظ کنیم. فلسفه بارسا چه خوب باشد و چه بد، هیچ تغییری نکرده است. خوشحالیم که در این فصل هم تیم نتایج خوبی کسب کرده است و در صدر جدول قرار دارد.
اینیستا درباره درگیری لفظی پیکه با آربلوا گفت: هر کدام از آنها نظر خاص خود را دارد و می تواند از تیمش دفاع کند.
بارسلونا در هفته‌ هفتم رقابت‌های شنبه شب در ورزشگاه خانگی آلمریا به میدان می‌رود.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.