شب باشکوه نوکـمپ

- ۰۵ عقرب ۱۳۹۲

بازیکنان بارسلونا از پیروزی برابر رئال مادرید غرق در شادی هستتند. بارسلونا در حساس‌ترین بازی هفتۀ نهم لالیگا موفق شد با نتیجۀ ۲ بر یک رئال مادرید را در نوکمپ شکست دهد تا اختلاف این تیم با کهکشانی‌ها به ۶ امتیاز افزایش یابد.
بازیکنان بارسلونا از پیروزی برابر رئال بسیار خوشحال هستند. نیمار که برای نخستین بار ال‌کلاسیکو را تجربه کرد گل نخست این دیدار را به ثمر رساند. او از احساس وصف‌ناشدنی خود پس از گلزنی در نوکمپ گفت.
ستارۀ سلسائو این‌گونه سخنان خود را آغاز کرد: هر بازیکنی آرزوی بازی در ال‌کلاسیکو را دارد. من برای نخستین بار چنین دیدار بزرگی را تجربه کردم. خوشبختانه اولین حضور من با گلزنی همراه بود. وقتی گل نخست خود و بازی را به ثمر رساندم احساسی وصف‌ناپذیری مرا در بر گرفت. سراپا غرق خوشحالی بودم. به‌ویژه این‌که گل من باعث کسب سه امتیاز حساس این دیدار شد.
نیمار در ادامۀ سخنان خود به ستایش از الکسیس سانچس پرداخت و گفت: سانچس گل زیبایی به ثمر رساند. گل او مرا به سکوت واداشت. گل بسیار زیبایی بود. نمی‌دانم با چه کلماتی این گل زیبا را توصیف کنم.
اینیستا هافبک آبی اناری‌ها هم که بازی خوبی را به نمایش گذاشت گفت: برای بارسلونا بسیار خوشحالم. به زودی قرارداد خود را تمدید خواهم کرد. خوشحالم که توانستیم در دیداری بزرگ رئال مادرید را شکست دهیم. رئال وقتی فضا در اختیار دارد بسیار خطرناک است. اجازه ندادیم این تیم در نیمۀ اول فضاسازی کند. در نیمه‌ دوم هم تمام تلاش خود را به کار بردیم تا از حملات پردامنه‌ حریف جلوگیری کنیم. در نهایت این بارسلونا بود که موفق شد سه امتیاز این دیدار را به دست آورد. از این پیروزی بزرگ خوشحالم.
پیکاسوی فوتبال اسپانیا به ستایش از نیمار و سانچس، زنندگان گل‌های تیمش پرداخت و گفت: سانچس و نیمار از بازیکنانی هستند که تیم را در کسب جام کمک می‌کنند.بارسلونا چنین بازیکنانی را می‌خواهد.
دنی آلوس هم همچون نیمار و اینیستا از پیروزی برابر رئال خوشحال است. او گفت: پیروزی بزرگی را به دست آوردیم اما نباید این بازی را زیاد بزرگ کنیم؛ چرا که تنها سه امتیاز بیشتر ندارد. بدون شک پیروزی برابر رئال مادرید بار معنوی تیم را در ادامه‌ رقابت‌ها افزایش خواهد داد. ما با یک بازی خوب به پیروزی رسیدیم. هم نمایش خوبی داشتیم و هم سه امتیاز را به دست آوردیم. آلوس دربارۀ انتقاد راموس از داور بازی گفت: چرا راموس دربارۀ کارت زرد دومی که باید می‌گرفت اما داور با او مدارا کرد صحبت نمی‌کند؟
سانچس زنندۀ گل دوم آبی اناری‌ها هم این‌گونه خوشحالی خود را از پیروزی تیمش ابراز داشت: بسیار خوشحالم. بازی بسیار خوبی بود. هر بازیکنی دوست دارد در چنین دیداری حضور یابد.نباید فراموش کنیم که رئال تیم بزرگی است. بازی سختی پشت سر گذاشتیم. هنوز اول لیگا است و راه طولانی در پیش داریم.
او دربارۀ گلی که به ثمر رساند گفت: گل زیبایی بود. لوپز را دیدم که جلو آمده بود. از اشتباه او استفاده کردم و توپ را پشت سر او انداختم. خوشحالم که ضربه‌ام به گل تبدیل شد.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.