نامزدان چهار وزارت معرفی شدند

- ۰۶ عقرب ۱۳۹۲

رییس‌جمهور کرزی روز گذشته نامزدان وزارت‎خانه‌های امور خارجه، معادن، انرژی و آب و مبارزه با مواد مخدر را معرفی کرد.
ادارۀ امور و دبیرخانۀ شورای وزیران، روز یک‌شنبه در خبرنامه‎‎های جداگانه‎یی اعلام کرد که انجنیر ضرار احمد مقبل وزیر مبارزه علیه مواد مخدر به حیث سرپرست و نامزد وزارت امور خارجه، محمد عارف نورزی به عنوان نامزد و سرپرست وزارت انرژی و آب و محمد اکبر بارکزی معاون وزارت فواید عامه به حیث نامزد و سرپرست وزارت معادن و پطرولیم، تعیین شده‎اند.mandegar
پیشتر، وزرای امور خارجه، انرژی و آب و معادن و پطرولیم، برای شرکت در انتخابات ریاست‎جمهوری از سمت‎‏های‌شان استعفا کرده بودند.
نامزدان پیشنهادی آقای کرزی، تا چند روز دیگر از جانب وزارت دولت در امور پارلمانی رسماً به مجلس نماینده‎‏گان برای گرفتن رأی اعتماد معرفی خواهند شد.
هنوز به جاى انوارالحق احدى وزیر تجارت که با استعفاى خود نامزد انتخابات ریاست جمهورى شد و از لیست نامزدان حذف گردید، کسی معرفى نشده است.
در این حال، رسانه‎ها اعلام کرده‎اند که عبدالمالک صدیقی معین وزارت سرحدات و قبایل نیز به عنوان سرپرست وزارت مبارزه با مواد مخدر تعیین شده است.
همچنان گفته شده است که محمد حلیم فدایی والی سابق میدان وردک، به حیث والی ولایت لوگر و محمد گلاب منگل به سمت والی ننگرهار منصوب گردیده است.
در همین حال، رییس جمهور کرزی دگرجنرال کرام الدین کریم رییس فدراسیون فوتبال را به صفت رییس کمیته ملی المپیک و تربیت بدنی معرفی کرده است.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.