رییس عمومی بنیاد شهید مسعود: پروندۀ شهادت قهرمان ملی به فراموشی سپرده شده است

- ۲۰ سنبله ۱۳۹۱

احمد ولی مسعود رییس عمومی بنیاد شهید مسعود می‌گوید که در یازده سال گذشته به پروندۀ ترور قهرمان ملی هیچ‌گونه رسیده‌گی‌یی صورت نگرفته است. رییس عمومی بنیاد شهید مسعود  به مناسبت یازدهمین سالروز شهادت قهرمان ملی، روز پنجشنبه در یک نشست خبری در تالار بنیاد شهید مسعود گفت که حکومت افغانستان باید پروندۀ ترور احمدشاه مسعود فرمانده فقید جهاد و مقاومت و قهرمان ملی کشور را از مجراهای بین‌المللی پیگیری کند.
رییس عمومی بنیاد شهید مسعود گفت که پروندۀ ترور شخصیت‌های بین‌المللی از جمله رفیق هریری نخست‌وزیر فقید لبنان در سازمان ملل متحد پیگری شد اما سوال این است که چرا پروندۀ قهرمان ملی کشور تا کنون بررسی نشده است.
احمد ولی مسعود همچنان از تمامی مردم افغانستان خواست که به پاس خدمات و جان‌فشانی‌های شهدای افغانستان، سالروز شهادت قهرمان ملی و هفتۀ شهدا، یاد و خاطرۀ آن‌ها را به شکل باشکوهی گرامی بدارند.
“اذیت مردم”
رییس عمومی بنیاد شهید مسعود، از هواداران قهرمان ملی خواست تا در تجلیل از قهرمان ملی، از اقداماتی که سبب اذیت مردم به خصوص شهروندان کابل شود، جدا خود داری کنند.
از یازدهمین سالروز شهادت احمدشاه مسعود قهرمان ملی کشور قرار است به گونۀ باشکوهی در سراسر افغانستان گرامی‌داشت به عمل آید.
فرمانده نستوه مقاومت، یازده سال پیش در چنین روزی (۱۸ سنبله) به وسیلۀ دو تروریست عرب‌تبار به شهادت رسید. قتل او تا کنون در هاله‌یی از ابهام باقی مانده است.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.