خود را با تمامِ وجود دوست داشته باشید! (ویژۀ بانوان)

گزارشگر:11 حوت 1392 - ۱۰ حوت ۱۳۹۲

mnandegar-4این مطلب برای بانوانی نوشته شده است که همۀ تلاش‌شان را به‌کار می‌بندند تا رابطۀ خود را همیشه شاد و پویا نگه دارند و برای این منظور نیز همۀ افکار و انرژیِ خود را صرف می‌کنند. اما این باعث می‌شود که به تنهایی همۀ مشکلاتِ زنده‌گی را به دوش کِشند و تصور کنند که هرچه بیشتر خود را فراموش کنند و طرفِ مقابل را بالا ببرند، بهتر است‌ـ غافل از این‌که فقط خود را نابود می‌کنند.
این خانم‌ها طرز فکر اشتباهی دارند. این‌که شما برای احساسِ شادی در زنده‌گی خود به مردها وابسته باشید، یک رویکرد نادرست است.

وابسته‌گی به مرد برای خوشحال بودن، نتیجۀ معکوس دارد!
بزرگ‌ترین اشتباه زنانِ ازخودگذشته این است که خود را فراموش می‌کنند. همۀ زنده‌گی خود را منوط به خوشحال بودنِ مرد زنده‌گی‌شان می‌دانند و همیشه در این مسیر تلاش می‌کنند. اما باید بدانید این احساس به هیچ عنوان پایدار و دایمی نیست. اگر تا کنون تصور می‌کرده‌اید مرد شما باعث خوشحالی شما است، ممکن است روزی از این طرز فکرِ خود سرخورده شوید. انسان تا زمانی که نتواند از آن‌چه خودش هست، احساس رضایت و شادی داشته باشد، نمی‌تواند از دیگران نیز این رضایت یا شادمانی را دریافت کند. شما باید ابتدا ذات وجودیِ خود را دوست داشته باشید.

ابزار رابطۀ درست: من همه‌چیز هستم!
۱ـ تصور کنید: جذابیتِ شما نامحدود است و قلب شما دریایی از طلا است که هر مردی دوست دارد در آن شیرجه بزند. این را تصور و با همۀ وجود احساس کنید. وقتی خودتان را زیبا و دوست‌داشتنی ببینید، مردِ شما نیز شما را همان‌طور خواهد دید. شما با نیروی ذهنِ خود می‌توانید اعتماد به نفسِ خود را افزایش دهید و خود را به ذات واقعی و زیبای خود نزدیک‌تر سازید. این تصورات زیبا به شما اعتماد به نفس می‌دهد و باعث می‌شود که باور کنید شما همه چیز هستید.
۲ـ هر زمان هر نوع شک، ترس، نگرانی یا افکار منفی به ذهنِ شما خطور کرد، به آن‌ها بها ندهید و آن‌ها را کنار بگذارید.
۳ـ در ذهنِ خود تصویر بزرگی از زیبایی و جذابیتِ درونی خود ترسیم کنید (همین الان این کار را انجام دهید) و در تمام روز و شب این تصویر را جلو نگاهِ خود قرار دهید و به مسایل جانبی توجه نداشته باشید.
۴ـ تا زمانی که تصویر جذابیتِ شما در جلو چشمان‌تان باشد، احساسِ خوب خواهید داشت و متوجه می‌شوید همۀ اتفاق‌های اطراف به نوعی زیبا و جالب هستند. وقتی اعتماد به نفس داشته باشید و خود را زیبا و جذاب ببینید، هرجا که بروید تصور می‌کنید مثل آهن‌ربا می‌توانید اطرافیان را به سوی خود جذب کنید.
۵ـ همیشه سعی کنید گیرندۀ انرژی‌های مثبت باشید. با خود تصور کنید مردی که دوستش دارید، همیشه انرژی مثبت به شما می‌دهد.
هنگامی که این تمرینات را انجام دادید، باید آن‌ها را به عادت‌های هر روزِ خود تبدیل کنید. باید تا اندازه‌یی این حس زیبایی، جذابیت، اعتماد به نفس، گرفتن و دادنِ انرژی مثبت به اطرافیان را در خود تقویت کنید تا تأثیر مستقیم آن را بر رابطۀ کنونی خود لمس کنید. این حس‌های خوب باعث می‌شود تا از توجه مختص به مردها و گرفتن حسِ رضایت و خوشحالی از آن‌ها فاصله بگیرید. شما می‌توانید خود موجب خوشحالی خود باشید.
وقتی یک زن بتواند خودش را با تمام وجود دوست داشته باشد، مطمین باشید مرد نیز همین‌طور زیبا او را خواهد دید و با همۀ وجود دوستش خواهد داشت. حس رضایت و خوشبختی واقعی، از درونِ انسان‌ها نشأت می‌‌گیرد. وقتی خودتان خود را دوست ندارید، چه‌طور انتظار دارید دیگران شما را دوست داشته باشند؟

منبع: برترین‌ها

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.