چه‌گونه با تنوع‌طلبی و خیانت مردان مقابله کنیم؟ (ویژۀ بانوان)

گزارشگر:2 ثور 1393 - ۰۱ ثور ۱۳۹۳

mnandegar-3جنس مذکر به پیچیده‌گیِ جنس مونث نیست و اکثر رفتارهای جنس مذکر، برون‌ریز است و نیاز به کنجکاوی ندارد. پرسشی که مطرح است: آیا مردان تنوع‌پذیرتر از زنان هستند؟
پاسخ خیر؛ مردان تنوع‌پذیر تر از زنان نیستند، بلکه اکثر رویدادهای زنده‌گی و اکثر رفتارها و برخوردها برای مردان، زود به عادت تبدیل می‌شود و این‌گونه می‌توان نتیجه گرفت که مردان زودتر خسته می‌شوند!
یک مرد هرچه‌قدر هم که دارای همسری زیبا، خوش‌اندام و دل‌رُبا باشد؛ بعد از چند ماه یا حداکثر یک سال زنده‌گی، این زن برای مرد خود عادی می‌شود و از نظر ظاهری، تازه‌گی قبل را نخواهد داشت. پس این مطلب قابل توجه خانم‌هایی‌ست که ادعای زیبایی می‌کنند و می‌گویند که شوهرشان به آن‌ها خیانت کرده است.
اخلاق و رفتار یک زن باید به گونه‌یی باشد که در همه‌حال برای همسر خود تازه‌گی داشته باشد و فقط ظاهر خوبِ زن برای یک مرد کافی نیست. به همین منظور توصیه می‌شود همه عشق و علاقه و موهبتِ خود را به یک‌باره در چند روز یا چند ماه نخستِ زنده‌گی رو بیرون نریزید.
همیشه مثال «آهسته و پیوسته» را به خاطر داشته باشید. مردان تغییرات جزیی را دیر به چشم می‌بینند، مثلاً شما اگر جای یک گلدان را در منزل تغییر دهید، شاید بعد از یک هفته شوهرتان متوجه این تغییر شود؛ اما اگر رنگ لباس و یا حتا نوع پوشش‌تان را تغییر دهید، خیلی زود متوجه تغییر می‌شوند. پس اگر قصد تغییر یا تحول دارید، بهتر است تلاش خود را در جهت تغییری بزرگ انجام دهید.
از نظر رفتاری جنس مردان به گونه‌یی‌ست که ریاست‌طلب هستند و تمایل دارند هیچ موضوعی از آن‌ها پنهان نباشد و ترجیح می‌دهند همسرشان بدون هماهنگی آن‌ها کاری را انجام ندهند.
اگر هر روز موقع استقبال از شوهرتان، از یک جمله تکراری استفاده می‌کنید، آن را تغییر دهید.
کنار آمدن با آشفته‌گی و خسته‌گی مردان نیز یکی از رموز موفقیت برای جلوگیری از تنوع‌پذیر بودنِ آن‌هاست. به عنوان مثال اگر خواسته‌یی دارید یا می‌خواهید موضوع مهمی را مطرح کنید، از گفتن حرف‌های حاشیه‌یی بپرهیزید، چرا که مردان از این‌گونه حرف‌ها زود خسته و عصبی می‌شوند.
اگر با شوهرتان مشکلی دارید، آن را مطرح کنید تا زودتر حل شود. یک زن افسرده‌حال و غمگین، باعث می‌شود که شوهرش دیرتر به خانه برود. در عوض یک زن شاد و خوش‌رو و خوش‌برخورد باعث می‌شود که شوهرش برای رفتن به منزل لحظه‌شماری کند. کلاً در خانه محیطی جذب‌کننده برای همسر خود فراهم آورید تا مردان هیچ کجا به جز منزل و در کنار شما احساس آرامش نکنند. مردان از زنان نق‌نقی بیزارند. مردان عاشق احترام هستند. در بیرون از خانه و در مقابل دیگران، با شوهر خود بااحترام سخن بگویید.
از بهانه‌گیری پرهیز کنید
ظاهری خوب برای همسر خود داشته باشید؛ یعنی در خانه آرایش کنید، موهای آشفته و پریشان خود را آراسته سازید، مُدل موی خود را تغییر دهید و از او بپرسید از چه مدل مویی یا چه طرز آرایشی خوشحال‌تر می‌شود. فراموش نکنید اگر زنی تمام این کارها را برای شوهر خود انجام دهد، به نوعی برای خودش این کارها را انجام داده است! چرا که اگر مردی چنین همسری داشته باشد، از هیچ تلاشی برای خوش‌بختیِ وی کوتاهی نخواهد کرد.
طوری با شوهر خود برخورد نکنید که انگار او وسیله‌یی برای تولید پول است. سعی کنید باری از دوش وی بردارید نه این‌که خود مشکلی بر روی مشکلاتش باشید. توجه داشته باشید این شما هستید که باعث می‌شوید شوهر شما سراغ روابط نامشروع نرود یا به فکر همسری دیگر نباشد که پاسخ‌گوی آن دسته از نیازهایی باشد که شما نتوانسته‌اید آن‌ها را تأمین کنید. به نوعی در یک کلام متفاوت باشید: شوهر خود را غافل‌گیر کنید.

منبـع: سلامت‌نیوز

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.