سرمربی تیم ملی فوتبال: بازیـکنان مجـروح بازی مقـابل فلسطـین را از دست دادنـد

گزارشگر:5 جوزا 1393 - ۰۴ جوزا ۱۳۹۳

مربی تیم ملی فوتبال افغانستان می‌گوید بازیکنانی که در حادثۀ ترافیکی روز شنبه زخم برداشتند، نمی‌توانند در دیدار نیمه‌نهایی مقابل فلسطین قرار گیرند.
محمد یوسف کارگر مربی تیم ملی کشور در یک پیام کوتاه به روزنامۀ ماندگار گفت که وضعیت بازیکنان مجروح خوب است، اما آن‎ها نمی‎توانند در بازی مقابل فلسطین قرار گیرند. mnandegar-3
روز شنبه رهبری و بازیکنان تیم ملی فوتبال افغانستان پس از بازی مقابل لائوس هنگامی‌که به سوی محل اقامت‌شان در حرکت بودند، موتر حامل‌شان تصادف کرد.
در این حادثه، شماری از بازیکنان تیم ملی کشور از جمله اسلام امیری کاپیتان تیم، مصطفی آزادزوی مهاجم تیم، فیصل سخی‌زاده مدافع تیم و بلال آرزو مهاجم تیم، آرش عاطفی ملی کشور به شمول محمد یوسف کارگر سرمربی تیم و سید علی کاظمی کادر فنی تیم زخم برداشتند.
این حادثه نگرانی مردم را بر انگیخته است. مردم نگران هستند که مبادا جام قهرمانی چلنج کپ را از دست بدهند.
بسیاری‏‎ها از جمله محمد قربان حقجو رییس اتاق‎های تجارت و صنایع این حادثه را عمدی عنوان کرده است.
یکی از کاربران شبکه‎های اجتماعی نوشته است: خرسندم که به بازیکنان تیم ملی کشور و مربیان محبوب‌مان، آسیب جدی نرسیده است. این حادثه نمی‌تواند عادی و اتفاقی باشد. فدراسیون فوتبال افغانستان باید این حادثه را با قطعیت تمام پیگری کند.
از سوی دیگر، پرسش جدی من از مسوولان کنفدراسیون فوتبال آسیا این است که چرا مالدیف را به عنوان کشور میزان چلنج‌کپ آسیا انتخاب کرده اند. مگر دیگر هیچ کشوری وجود نداشت؟!
از ورزشگاه‌های مالدیف کرده، بسیاری از ورزشگاه‌های افغانستان بهتر است. در کشوری که برای تماشای بازی فوتبال دو کشور ۱۰۰ تماشاچی اشتراک نکند، آن کشور ارزش برگزاری این مسابقات را ندارد!
امیدوارم کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از این کشورهایی را میزبان این بازی‌ها برگزیند که توانایی و ظرفیت لازم برگزاری این بازی‌ها را داشته باشد. مالدیف از این توانایی برخوردار نیست. میزبانی آن‌ها در یک هفتۀ اخیر این موضوع را ثابت ساخت.
پیش از این کادر فنی تیم ملی فوتبال افغانستان از میزبانی ضعیف مالدیف به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کرده بود.
تیم ملی کشور فردا مقابل فلسطین در نیمه‏‎نهایی بازی‎های چلنج کپ قرار می‎گیرد.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.