داکتر عبدالله عبدالله در غزنی: غزنی به تاج سر افغانستان تبدیل خواهد شد

گزارشگر:14 جوزا 1393 - ۱۳ جوزا ۱۳۹۳

داکتر عبدالله عبدالله نامزد پیشتاز انتخابات ریاست‌جمهوری در سیزدهمین روز پیکارهای انتخاباتی‌اش دیروز به غزنی رفت.
او در میان هزاران تن از هواخواهان گفت، غزنی به عنوان مرکز فرهنگ و ثقافت اسلامی نام‌گذاری شده است و ما هر سال این شکوه را گرامی‌داشت خواهیم کرد.
این نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ضمن ستایش از حضور پُر رنگ مردم غزنی در انتخابات دور نخست ریاست‌جمهوری بیان داشت، امروز آمده‌ایم تا قدردانی خود را از شما ابراز بداریم.mnandegar-3
آقای عبدالله عبدالله خطاب به شهروندان ولایت غزنی گفت: «خواسته‌های بر حق مردم غزنی را طی یک مکتوبی نماینده‌گان شما برای ما داده اند که در عملی‌ساختن این خواسته‌ها در خدمت شما خواهیم بود.»
این نامزد ریاست جمهوری همچنان گفت، ما در قسمت ساختن بند برق، برقراری امنیت، ساختن سرک‌ها بین مرکز و ولسوالی‌های غزنی، بازسازی ولایت غزنی و ده‌ها پروژۀ دیگر برای غزنی از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.
آقای عبدالله عبدالله تأکید کرد که ولایت غزنی از امکانات خوبی برخوردار است و با توجه جدی در آینده، این ولایت به تاج سر افغانستان تبدیل خواهد شد.
این نامزد ریاست جمهوری برای جوانان غزنی وعده سپرد که زمینۀ بهتر آموزش‌های عالی و ورزش را برای‌شان مساعد خواهد ساخت.
همزمان با سفر تیم اصلاحات و همگرایی به ولایت غزنی، طالبان با شلیک چند راکت خواستند از حضور مردم جلوگیری کنند، اما مردم با همان شور و هلهله این تیم انتخاباتی را همراهی کردند.
رهبر تیم اصلاحات و همگرایی گفت که زمان راکتی پراکنی‌ها گذشته است و آنهایی‌که ادعای خدمت به مردم و اسلام را دارند باید به ندای مردم گوش دهند و به صلح بپیوندند و با صلح در میان مردم زنده‌گی کنند.
در این سفر داکتر عبدالله عبدالله را معاون اول او انجنیر محمد خان، نمایندگان مردم غزنی در مجلس و اعضای دیگر تیم اصلاحات و همگرایی همراهی می‌کردند.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.