فراخوان بنیاد شهید مسعود برای مشارکت در انتخابات در ادامۀ حمایت از اصلاحات

گزارشگر:19 جوزا 1393 - ۱۸ جوزا ۱۳۹۳

امروز، بنیاد شهید احمدشاه مسعود، همایشی را به هدف مشارکت ملی در انتخابات و حمایت از اصلاحات در کابل راه اندازی می‌کند. در این همایش صدهاتن از شخصیت‌های سیاسی، فرهنگی، علمای دینی و فرماندهان جهادی شرکت خواهند داشت. در این همایش، دکتور عبدالله عبدالله نامزد پیشتاز ریاست جمهوری و رهبر تیم اصلاحات و هم‌گرایی نیز سخن‌رانی خواهد کرد. داکتر عبدالله روز جمعه از دو حمله پیهم انتحاری جان سالم بدر برده است.mnandegar-3
رییس بنیاد شهید مسعود، می‌گوید که در واپسین روزهای کمپاین‌های انتخاباتی، کم نیستند تعداد عناصر و گروه‌هایی که با پلان‌های حساب‌شده، تلاش دارند فضای سیاسی و انتخاباتی را در کشور غبارآلود و ملتهب سازند تا با ایجاد تنش‌ها و تبلیغات و تقابل، قاعدۀ بازی سیاسی را از مسیرش خارج نموده و طرح جدیدی براندازند . از این رو بنیاد شهید مسعود از مردم می‌خواهد که در برابر این همه توطیه‌ها ایستاده‌گی کرده و با رای شان کشورشان را به پیشرفت سوق بدهند.
احمدولی مسعود، می‌گوید که حوادث تروریستی دیروز به جان کاندیدای پیشتاز که افکار عامه را با خود دارد و با هویت جهاد و مقاومت، مردم سالاری و دموکراسی را به نمایش گذاشت و سدهای ریگی در مقابلش یکی پی دیگری در حال درهم شکستن است، دشمنان افغانستان را واداشته است که از آخرین حربۀ حذف فزیکی داکتر عبدالله عبدالله به منظور مهار این روند استفاده نمایند.
او از مردم می خواهد که باید هوشیار باشند و به دست دشمن بازی نکنند!
به گفته احمدولی مسعود، اتحاذ خویشتنداری و اجتناب از خشونت و جنگ تبلیغاتی و حفظ اخلاق سیاسی به خاطر داعیه بزرگ ملی و سعادت مردم، ابزاری‌است در مقابل همۀ توطئه‌ها. او می گوید که این درست نیست که سرنوشت یک ملت بزرگ، به بازی عناصری گرفته شود و افکار عامه به نام این و یا آن مغشوش گردد.
او می‌گوید که بنیاد شهید مسعود و خانوادۀ شهید مسعود، به این باور است که افغانستان در مرحلۀ کنونی به همبسته‌گی بیشتر مردم برای شرکت در انتخابات نیاز دارد و حکومتی که در نتیجۀ انتخابات شفاف به وجود می‌آید، باید با پایه‌های وسیع شکل بگیرد و مردم در آن خود شان را احساس کنند. او می گوید که حکومت آینده باید طرح آجندای ملی را به هدف تشکیل دولت وحدت ملی و ایجاد اصلاحات روی دست بگیرد.
احمدولی مسعود از همه آنانی که به وحدت ملی، دموکراسی، ثبات، آزادی و سیاست انسانی معتقد اند، به خصوص کسانی که هدف حمله‌های تروریستی قرار می‌گیرند، باید و باید از خویشتنداری، تحمل، حوصله‌مندی و فراخ‌اندیشی به خاطر سعادت مردم افغانستان و وحدت ملی کار بگیرند.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.