طالبان مسلح چهار زن را در فراه به قتل رساندند

- ۲۶ میزان ۱۳۹۳

mnandegar-3مقام‌های ولایت فراه از کشته‌شدن چهار زن در این ولایت خبر می‌دهند. سخنگوی والی می‌گوید که افراد طالبان این زنان را به اتهام انجام زنا به قتل رسانده‌اند، اما گروه طالبان تا حال در این رابطه ابراز نظر نکرده است.
مقام‌های محلی از پیداشدن اجساد چهار زن خبر داده‌اند. اما جاوید افغان، سخنگوی والی فراه به خبرگزاری «دی پی ای» گفته است که اجساد سه زن شام جمعه در شهر فراه، مرکز این ولایت، پیدا شدند.
به گفته افغان، این زنان که حدود ۲۵ تا ۳۰ سال سن دارند، چند روز قبل با مردان ناشناس خانه‌های خود را ترک کرده بودند. سه تن از این زنان از ولسوالی بالابلوک ولایت فراه و یکی دیگر باشنده ولسوالی شیندند ولایت هرات بوده است.
به گزارش خبرگزاری آلمانی «دی پی ای»، سخنگوی والی فراه گفته است که طالبان این زنان را به اتهام زنا کشته‌اند، اما گروه طالبان تا حال در این رابطه ابراز نظر نکرده است.
جاوید افغان گفت که این زنان با شلیک تفنگچه کشته شده اند و جسدهای شان در محلی در منطقه گرجی انداخته شده بود. پولیس ولایت فراه این اجساد را بعد از کشف به طب عدلی انتقال داده است.
یک داکتر شفاخانه فراه به دویچه وله گفت که این زنان در بیرون از شهر کشته شده و سپس جسدهای شان در نزدیکی شهر انداخته شده است. به گفته او، یکی از این زنان سن بالاتر داشته و سه تن دیگر جوان بوده اند.
لیلما صدیقی، رییس امور زنان ولایت فراه نیز کشته شدن این چهار زن را تأیید کرد و گفت که شوهران آن‌ها به مواد مخدر معتاد بوده‌اند.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.