سر بریدن یک دختر در روز جهانی زن

- ۱۷ حوت ۱۳۹۳

در روز جهانی زن، یک مرد نامزدش را در هرات سر برید.
دو خانواده که در یک رویداد خویشاوندی، دخترشان را در بدل گرفته بودند، دیروز در سوگ یکی از دختران نشستند.
گفته می‌شود که نامزد این دختر صبح زود به خانه خسر خود رفت و با چاقو به نامزد خود حمله کرد. قاتل افسر پولیس است.
این دختر با داد و فریاد نتوانسته خود را از چنگ همسرش نجات دهد و در یک لحظه این مرد سر نامزدش را از بدن جدا کرد.
mnandegar-3به گزارش طلوع نیوز، امین الله یکی از نزدیکان این دختر می‌گوید: «ساعت چهار و نیم صبح دیروز نامزد این دختر داخل اتاق او شد و وی را اول با چاقو زد و پس از سرو صداهای زیاد سر دختر را برید.»
عبدالقدیر یکی دیگر از نزدیکان این دختر می‌گوید: «نامزد دختر پس از رویداد فرار کرد و لحظات پس از این رویداد، از سوی پولیس گرفتار شد.»
درهمین حال، پولیس هرات با پخش خبرنامه‌یی می‌گوید که این رویداد در روستای چهار باغ فیروزه ولسوالی انجیل رخ داده است و عامل این رویداد یک افسر پولیس نظم عامه است.
در این خبرنامه آمده است که این مرد از سوی پولیس بازداشت شده است.
یکی از نزدیکان مقتول از حکومت و نهادهای عدلی و قضایی در این باره عدالت می‌خواهد و تأکید می‌ورزد که حکومت باید به فرهنگ معافیت از قانون بر مجرمان پایان دهد و کسانی که دست به کشتن انسان‌ها می‌زنند را باید اعدام کند.
نثار احمد یکی از نزدیکان این دختر گفت: «ما از دولت می‌خواهیم که این مرد را اعدام کند، اگر حکومت در این باره بی‌پروایی کرد، ما خودمان تصمیم می‌گیریم و این مرد را می‌کشیم؛ چون خون دادیم و کشته دادیم، پس خون می‌گیریم».
این در حالی است که این روزها همایش‌های ویژه‌یی در کشور به استقبال از روز جهانی زن برگزارمی‌شود، اما این رویداد تکان دهنده در آمار خشونت‌ها در برابر زنان در کشور جای گرفت.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.