۵ ویژه‌گی دخترانی که آماده‌گی ازدواج دارند

گزارشگر:چهار شنبه 19 حمل 1394 - ۱۸ حمل ۱۳۹۴

بخش دوم و پایانی

mnandegar-3در حال حاضر دیگر نیازی به قدرت جسمی نیست. البته نه این‌که شکار و رقیب و دشمن دیگر وجود ندارد، بلکه شکل آن عوض شده است. امروزه قدرتِ مردان تا حد زیادی در توانایی‌شان در پول درآوردن خلاصه می‌شود.
البته نیازی نیست از باشگاه بدن‌سازی‌تان انصراف بدهید، چرا که حافظۀ زنان در طول تاریخ هنوز به طور کامل پاک نشده، اما در کنارش به فکرِ قدرت امروزی‌تان هم باشید.

۳ـ زنی که آماده‌گی ازدواج دارد، آشپزی بلد است یا به یادگیری آن علاقه دارد.
واقعاً شما آقایان چه فکری می‌کنید؟ مگر می‌خواهید آشپز استخدام کنید؟ در این صورت بهتر است بروید با رستورانت سرِ کوچۀتان قرارداد ببندید. اما اگر در فکر تشکیل خانواده هستید و می‌خواهید بدانید «او» به ازدواج فکر می‌کند یا نه، این یکی از نشانه‌هایش است. او آشپزی می‌داند و از خانه‌داری هم سر در می‌آورد. به هر حال، وقتی خانمی خودش را برای ازدواج آماده می‌کند، در واقع با فداکاری و لطفِ تمام خودش را برای انجام کارهای خانه و به‌خصوص آشپزی هم آماده می‌کند. او می‌داند مردان می‌توانند بدون سقف، بدون خواب یا حتا بدون مسابقات فوتبال زنده بمانند اما قطعاً بدون غذا می‌میرند! هیچ زنی هم این را نمی‌خواهد، حداقل قبل از ازدواج!

۴ـ زنی که آماده‌گی ازدواج دارد، با زن بودنِ خودش کنار آمده است.
زن بودن مشکلی ندارد، اما از آن‌جایی که زنان همواره در طول تاریخ مورد ظلم و ستم و بی‌عدالتی قرار گرفته‌اند و البته بعد از تعالیم جنبش فمینیستی، بسیاری از آن‌ها حداقل در دوره‌یی از زنده‌گی‌شان احساس می‌کنند جنس دوم هستند؛ با جنسیت خودشان کمی مشکل پیدا می‌کنند.
این برای زنِ امروزی یک امر کاملاً طبیعی به شمار می‌رود، اما زن سالم بالاخره این بحران را پشت سر می‌گذارد و زن بودن خودش را با کمال افتخار می‌پذیرد و به نقاط قوتِ خودش پی می‌برد. او می‌داند اگرچه تفاوت‌هایی با جنس مرد دارد ولی این تفاوت آن‌ها به هیچ وجه نشانۀ برتری یکی بر دیگر نیست.
زنی که آماده‌گی ازدواج دارد، دیگر به دنبال بحث‌های کودکانۀ «زن‌ها بهترند یا مردها» یا «چه‌قدر مردان به ما ظلم کرده‌اند» نیست و این مسایل برایش حل شده است. او به جنس مرد به عنوان رقیب یا دشمن نگاه نمی‌کند و به دنبال گرفتن انتقام کل زنانِ تاریخ از شما نیست. او از این‌که زن متولدشده خشمگین نیست و از مادر شدن، همسر بودن و وظایفی که به عنوان یک زن بر عهده‌اش است، استقبال می‌کند.

۵ـ زنی که آماده‌گی ازدواج دارد، به کودکان علاقۀ خاصی نشان می‌دهد.
آقایان! این رازی است که مطمینم از این‌که آن را با شما در میان گذاشته‌ام، تشکر خواهید کرد. خیلی جالب است که تقریباً همیشه علاقۀ خانم‌ها به کودکان با علاقۀ آن‌ها به ازدواج رابطه دارد. این یک نشانۀ شگفت‌انگیز است که بر اساس آن، خیلی راحت و بدون دردسر می‌توانید نظر طرف مقابل‌تان دربارۀ ازدواج را کشف کنید: وقتی به طور اتفاقی با کودکان و خانم‌ِ مورد علاقۀتان هم‌زمان برخورد می‌کنیـد، واکنش او را زیر نظر بگیرید. اگر با بی‌حوصله‌گی و بی‌توجهی و حتا انزجار به کودکان واکنش نشان داد، فکر ازدواج با او را فعلاً از سرتان بیرون کنید اما اگر با شوق و ذوقِ تمام با کودکان ارتباط برقرار و شروع به بازی با آن‌ها کرد و با حسرت به نوزادان خیره شد، زودتر دست به کار شوید. تبریکات صمیمانۀ ما را هم بپذیرید!
منـبع: تبیـان

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.