تیم ۱۹ سال فوتبال افغانستان در برابر فلسطین شکست خورد

گزارشگر:سه شنبه 14 میزان 1394 - ۱۳ میزان ۱۳۹۴

mnandegar-3دومین باخت تیم ملی ۱۹ سال فوتبال افغانستان از سری بازی‌های مقدماتی جام ۲۰ سال آسیا در برابر فلسطین رقم خورد. این دیدار که شام روز یک‌شنبه در فلسطین انجام شد، با نتیجۀ ۰ ـ ۲ به نفع تیم کشور میزبان پایان یافت.
در نیمۀ نخست این بازی، هیچ گولی به ثمر نرسید؛ اما در دقیقه‌های ۵۰ام و ۹۰ام بازی، بازیکنان تیم ملی فلسطین موفق شدند دو گول را وارد دروازۀ تیم افغانستان کنند.
تیم ملی ۱۹ سال افغانستان نخستین بازی‌اش از همین دور رقابت‌ها را با نتیجۀ ۰ ـ ۳ به تیم امارات متحد عربی واگذار کرد و با دومین باختش در برابر فلسطین، شانس راه‌یابی به رقابت‌های جام جهانی را از دست داد.
افغانستان در بازی‌های مقدماتی جام ۲۰ سال فوتبال آسیا، از میان چهار تیم اشتراک کننده، پس از هند در ردۀ سوم قرار دارد. تیم افغانستان تاکنون در دو بازی ۵ گول و تیم هند هشت گول دریافت کرده اند، ولی هیچ گولی به ثمر نرسانده اند.
آخرین دیدار تیم ملی ۱۹ سال فوتبال افغانستان در این رقابت‌ها، فردا در برابر هند خواهد بود.
تیم ۱۹ سال افغانستان برای نخستین باز در سال ۲۰۰۹ وارد رقابت‌های جهانی شد و از آن زمان تاکنون، در تمام ۹ دیداری که داشته، شکست خورده است.
در دور مقدماتی بازی‌های آسیایی، تیم‌های ۴۰ کشور در ۱۰ گروه به مصاف هم می‌روند و از میان آن‌ها تنها ۲۰ تیم به رقابت‌های جام جهانی ۲۰ سال فوتبال راه می‌یابند.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.