وزارت داخله: در بدل اطلاعات دربارۀ هراس‌افگنان کندز جایزه می‌دهیم

گزارشگر:یک شنبه 19 میزان 1394 - ۱۸ میزان ۱۳۹۴

mnandegar-3وزارت داخلۀ کشور به آنانی‌که دربارۀ فعالیت طالبان و هراس‌افگنان داخلی و خارجی در کندز اطلاع دهند، جایزه می‌دهد.
صدیق صدیقی، سخن‌گوی وزارت داخله روز شنبه در نشستی خبری در کابل گفت که این جایزه پول نقد است و تأکید کرد که در صورت اطلاع‌دهی توسط شهروندان کندز، هویت‌شان محفوظ بوده و هیچ خطری آن‌ها را تهدید نخواهد کرد.
سخن‌گوی وزارت داخله هدف از این کار را پاک‌سازی هرچه زودتر شهر کندز از وجود هراس‌افگنان و جلوگیری از آسیب‌رسیدن به غیرنظامیان در این ولایت عنوان کرد.
سخن‌گوی وزارت داخله در این نشست دربارۀ زندانیان ولایات گفت که از یک سال بدین‌سو این وزارت تمام زندانیان خطرناک که در زندان‌های ولایات بودند را به زندان‌های دیگری انتقال داده است. صدیقی می‌گوید که از حمله‌های اخیر طالبان بر زندان‌ها اطلاع داشتند و پیش از این حمله‌ها، زندانیان خطرناک را انتقال داده اند.
وزارت داخله در حالی از انتقال زندانیان خبر می‌دهد که رهایی زندانیان طالب از سوی هراس‌افگنان در برخی از بخش‌های کشور، نگرانی‌هایی را برانگیخته است.
طالبان با حمله بر زندان غزنی ماه گذشته ۳۵۵ تن از اعضای‌شان را از این زندان فرار دادند. در حملۀ این گروه چندی پیش بر شهر کندز نیز شماری از زندانیان این ولایت فرار کردند که بیشترشان از جمله اعضای طالبان بودند.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.