توصیه اودیرنو به فرماندهان امریکایی در افغانستان چیست؟

- ۲۹ میزان ۱۳۹۱

رییس ستاد مشترک ارتش امریکا گفت توصیه‌هایش در رابطه با جنگ افغانستان را به طور خصوصی به جنرال جان آلن و زنجیره فرماندهی ارتش امریکا ابلاغ می‌کند.
به گزارش فارین پالیسی، جنرال ریموند اودیرنو، رییس ستاد مشترک ارتش امریکا در کنفرانس خبرنگاران نظامی در شهر واشنگتن در پاسخ به سوالی درباره این که توصیه‌هایش درباره جنگ افغانستان چیست؟ گفت: من به دلایل مختلف نظراتم را برای خودم نگاه می‌دارم. من نظراتم را به طور خصوصی و درونی به سازمان ابلاغ می‌کنم چرا؟ چون می‌دانم فرمانده بودن در عراق چه حسی دارد و می‌فهمم این که رییس ستاد مشترک ارتش اینجا بیاید و درباره افغانستان نظر دهد کمکی نخواهد کرد.
اودیرنو گفت که اخیرا به افغانستان سفر کرده و با جنرال‌های مستقر در این کشور در ارتباط نزدیک است.
وی خاطرنشان ساخت: جنرال آلن و من رابطه بسیار نزدیکی داریم. ما چند بار یکدیگر در عراق خدمت کرده‌ایم و من اینجا هستم تا به آنها کمک کنم به شیوه‌یی مطمین شوم ارتش آماده است.
جنرال اودیرنو خاطرنشان ساخت: فکر نمی‌کنم در جایگاهی باشم که درباره سیاست و توسعه و سیر اقدامات در افغانستان صحبت کنم. این کار جنرال جان آلن و کار جنرال ماتیس و کار رییس ستاد مشترک ارتش است.
جنرال اودیرئو خاطرنشان ساخت: همواره توصیه‌هایی برای آنها دارم. اما احساس نمی‌کنم در جایگاهی باشم که علنا درباره آنها حرف بزنم.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.