بزرگان شمال در دیدار با داکتر عبدالله: حضور ما در دولت کمرنگ است

گزارشگر:سه شنبه 22 جدی 1394 - ۲۱ جدی ۱۳۹۴

شماری از علما، بزرگان قومی، مجاهدین و جوانانِ ولایات شمال کشور در دیدار با داکتر عبدالله رییس اجرایی، از حضور کمرنگ مردم شمال در حکومت انتقاد کرده‌اند.
براساس خبرنامۀ ریاست اجرایی، بزرگان اشتراک‌کننده در این دیدار، با بیان اینکه دشمنان در صدد انجام توطیه‌های بیشتر برعلیه حکومت و مردم mandegar-3افغانستان هستند، اعلام کردند که با تمام توان از حکومت وحدت ملی افغانستان حمایت می‌نمایند.
آنان همچنان از حمایت‌های همه جانبه مردم ولایات شمال کشور از نظام یاد نموده و بر تداوم حمایت‌های خویش تاکید کردند.
با این حال، این بزرگان از کمرنگ بودن حضور مردم شمال کشور و به ویژه کادرهای تحصیلکرده خویش در حکومت وحدت ملی‌گلایه نموده و خواستار توجه و رسیده‌گی بیشتر رهبران و سران حکومت وحدت ملی برای سهیم نمودن مردم این مناطق در حکومت گردیدند.
در همین حال، آنان آماده‌گی کشورهای قطر و عربستان سعودی برای پذیرش دستکم هفتاد هزار کارگر افغان را یک فرصت دانسته و از بی‌تفاوتی و کم توجهی وزارت کار و امور اجتماعی برای تکمیل روند اعزام کارگران افغان به این کشورها به شدت انتقاد نموده و از رییس اجرایی کشور خواستند تا در این راستا توجه جدی نماید.
دکتور عبدالله عبدالله رییس اجرایی ضمن تایید و امتنان از حضور همیشگی و نقش موثر و سرنوشت ساز مردم شمال کشور در سال‌های گذشته، اعلام نمود که وی هیچگاهی ایثار و فداکاری های آنان را نادیده نمی‌گیرد.
رییس اجرایی کشور از اشتراک کننده‌گان این دیدار خواست تا مشکلات و چالش هایی را که با آن رو به رو هستند را با جزئیات ترتیب نمایند تا برای رسیدگی به مشکلات شان رسیدگی شود.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.