یک منبع در قول اردوی ۲۰۵ میوند از مارجه: از دو ماه بدین‌سو در محاصره هستیم

گزارشگر:چهارشنبه 21 دلو 1394 - ۲۰ دلو ۱۳۹۴

یک منبع از کندک ۳ لوای اول قول اردوی ۲۰۵ میوند در ولسوالی مارجۀ ولایت هلمند می‌گوید که آنان بیشتر از دو ماه می‌شود که در محاصره‌اند و از دو هفته به این‌سو در وضعیت بد لوژستیکی نیز به‌سر می‌برند.
این منبع که خواست نامش فاش نشود، به روزنامۀ ماندگار گفت که دولت از محاصرۀ آنان مطلع است، اما کاری نمی‌کند.
mandegar-3این منبع به روزنامۀ ماندگار می‌گوید که نزدیک به دو ماه است که در ولسوالی مارجۀ ولایت هلمند در محاصر شدید به سر می‌برند و در این مدت هیچ گونه توجهی به آنان نشده است.
این منبع می‌افزاید که دشمن در ۴۰ متری آنان قرار دارد و در این مدت بیش صد تن کشته و زخمی داشته‌اند.
این منبع در کندک سه لوای اول قول اردوی ۲۰۵ میوند خاطر نشان می‌کند: از دو هفته به این‌سو مشکلات ما بیشتر شده و مواد خوراکی ما نیز رو به تمام شدن است.
این منبع با شکایت از مقامات مسوول می‌گوید که تجهیزات درست به دست‌رس ما قرار ندارد و خواستیم صدای ما را به مقامات برسانیم. اما سخنگوی وزارت دفاع ضمن رد این خبر گفته است که این مساله را با مقامات بلند پایه در میان می‌گذارد.
آقای وزیری با اشاره به مشکلاتی که منبع در کندک ۳ لوای اول قول اردوی ۲۰۵ میوند به روزنامۀ ماندگار مطرح کرده است گفت: «مشکلات این نظامیان را با لوی درستیز مطرح می‌کنم تا در این زمینه رسیده‌گی شود.»
سخنگوی این وزارت می‌گوید که آنان همواره سربازان ارتش در ولسوالی مارجه را اکمال می‌کنند که این کار سبب شده تا نظامیان دست‌آوردهای چشم‌گیر داشته باشند.
او افزود: ما به ولسوالی مارجه همواره اکمالات می‌کنیم و در این زمینه مشکلی وجود ندارد.
سخنگوی وزارت دفاع تأکید می‌کند که این اکملات سبب شده تا ما در این مدت نیروهای ارتش در ولسوالی مارجه عملیات پُر دست‌آورد داشته باشند.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.