در حملات راکتی در هرات ۱ تن کشته و ۶ تن مجروح شدندرداشتند.

- ۰۲ جوزا ۱۳۹۵

mandegar-3به اثر اصابت پنج فیر راکت در اطراف ساختمان ولایت هرات شش غیر نظامی مجروح و یک تن دیگر کشته شده‎است.
افراد ناشناس پنج فیر راکت را بالای ساختمان ولایت هرات فیر کرده‎اند که یکی از این راکت‎ها به دیوار ساختمان ولایت برخورد کرده‎است و مقامات پولیس می‎گویند یک فرد مظنون را به ارتباط این حادثه بازداشت کرده‎اند.
داکتر عزیزالرحمن جامی مسوول بخش عاجل شفاخانه حوزه‌یی هرات می‎گوید: در این رویداد شش تن به شمول دو کودک زخم برداشتند و یکی از سربازان مدیریت ترافیک ولایت هرات در میان مجروح شده‎گان این حادثه قرار دارد.
غلام سخی فردی که در نزدیکی ساختمان ولایت هرات مصروف کباب پزی بوده‎است از ناحیه پای زخم برداشته‎است و در بخش عاجل شفاخانه حوزه‌یی هرات تحت تداوی داکتران قراردارد.
در همین حال، عبدالروف احمدی سخنگوی فرماندهی امنیه ولایت هرات گفته است که نیروهای امنیتی فردی را به اتهام این حادثه بازداشت کرده‎اند.
شواهد نشان می‎دهد که افراد ناشناس پنج فیر راکت نوع بیم یک را در فاصله تقریبا ۳۰۰ متری ساختمان ولایت، بالای یک عراده موترسایکل زرنج جابجا کرده و از آنجا بالای ساختمان ولایت شلیک کرده‎اند که یکی از این راکت‎ها به دیوار ساختمان ولایت برخورد کرده و یکی دیگر در فاصله تقریبا سی متری آن اصابت کرده‎است.
همچنان، جنرال عبدالمجید رزوی فرمانده امنیه هرات می‎گوید که سه فیر راکت از داخل یک عراده موترسایکل زرنج به هدف تخریب ساختمان از ولسوالی گذره ولایت هرات بالای ولایت شلیک شده است.
آقای روزی گفت حدود سه ماه قبل یک موترسایکل زرنج حادثه مشابه را در نزدیکی ساختمان ولایت هرات طراحی کرده بود که از سوی نیروهای امنیتی بازداشت شد..

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.