نخستین جشنوارۀ فوتبال دختران افغانستانی در بیرجند برگزار می‌شود

گزارشگر:یک شنبه 9 جوزا 1395 - ۰۸ جوزا ۱۳۹۵

نایب رییس بانوان هیأت فوتبال خراسان جنوبی با بیان این‌که هم‌جواری استان بیرجند با افغانستان و امنیت کامل در خراسان جنوبی سبب برگزاری این جشنواره شد، گفت: در حال حاضر ۶ هزار افغانستانی در بیرجند زنده‌گی می‌کنند.
زهرا رضایی، نایب رییس بانوان هیأت فوتبال خراسان جنوبی با بیان این‌که ۲ هزار و ۸۵۰ دانش آموز افغانستانی در استان تحصیل می‌کنند، گفت: ۱۱ mandegar-3خرداد/جوزا نخستین جشنوارۀ فوتبال نونهالان اتباع افغانستان در استادیوم آزادی بیرجند برگزار می‌شود.
او اظهار داشت: نخستین جشنوارۀ دختران نونهال اتباع افغانستان در بیرجند برگزار می‌شود.
رضایی با بیان این‌که در حال حاضر ۲ هزار و ۸۵۰ نفر دانش آموز افغانستانی در استان خراسان جنوبی تحصیل می‌کنند، افزود: با توجه به هم‌جواری خراسان جنوبی با افغانستان عملکرد مثبت هیأت فوتبال استان در بخش‌های مختلف اعم از استعدادیابی رییس آکادمی فوتبال ایران به دلیل روز ۲۶ اردیبهشت/ثور (فوتبال پایه) این برنامه اجرا شود، اما به دلیل تأخیر دریافت‌نامۀ مقرر شد ۱۱ خرداد/جوزا این برنامه انجام شود.
رضایی افزود: تاکنون نزدیک به ۱۵ جلسه با ادارات و ارگان‌های مختلف جلسات برگزار کردیم که در مجموع روند کاری خوبی داشته، اما آن‌چه که برگزاری این مراسم را کمک می‌کند، کمبود مالی است که امید است این جشن خوب با کم‌ترین مشکل برگزار شود.
او با بیان این‌که نخستین فستیوال فوتبال دختران نونهال اتباع افغانستان سه شنبه ۱۱ خرداد/جوزا ساعت ۱۷ در استادیوم آزادی بیرجند برگزار می‌شود، اظهار داشت: این برنامه با همکاری استانداری (امور بانوان و اتباع خارجه، شهرداری، آموزش و پرورش، هیأت فوتبال و اداره ورزش و جوانان) برگزار می‌شود.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.