سخنگوی رییس‌جمهوری و رییس تشریفات اداره امور تعیین گردیدند

گزارشگر:دوشنبه 17 جوزا 1395 - ۱۶ جوزا ۱۳۹۵

mandegar-3بر اساس پیشنهاد ریاست عمومی اداره امور ریاست جمهوری و منظوری محمد اشرف غنی رییس جمهوری کشور، محمد هارون چخانسوری رییس تشریفات ریاست عمومی اداره امور تبدیلاً در بست مافوق رتبه بحیث سخنگوی مقام عالی ریاست جمهوری و محترم مختار الله مختار با حفظ بست، امتیازات و وظایف فعلی ( دستیار خاص رییس جمهور) به حیث رییس تشریفات ریاست عمومی اداره امور، تقرر حاصل نموده اند.
بر اساس خبرنامه ارگ، آقای چخانسوری تحصیلات عالی خویش را تا سطح ماستری در بخش اداره‌عامه و پالیسی در پوهنتون سیدنی آسترالیا به اتمام رسانده است. موصوف پیش از این در بانک جهانی ایفای وظیفه نموده و بیش از۱۲ سال در دوایر دولتی و غیر دولتی در زمینه‌های پالیسی‌سازی و مدیریت برنامه‌ها کار کرده است.
همچنان وی دارای تألیفات و ترجمه‌های متعدد در خصوص موضوعات هماهنگی‌برنامه‌ها، پالیسی‌سازی، مدیریت‌عامه و مدیریت پروژه‌ها می باشد.

آقای مختارالله مختار پیش از این در کمیسیون تنظیم پروسه انتقال، وزارت احیا و انکشاف دهات، و وزارت زراعت و آبیاری ایفای وظیفه نموده و بیش از ۱۲ سال در دوایر دولتی و غیر دولتی در برنامه های انکشافی کار کرده است. وی تحصیلات عالی خویش را در بخش اداره و تجارت به اتمام رسانده است.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.