شروع بد افغانستان در مسابقات ۱۹ سال مرکز آسیا

گزارشگر:دوشنبه 18 اسد 1395 - ۱۷ اسد ۱۳۹۵

mandegar-3تیم فوتبال ۱۹ سال افغانستان که در این روزها در تاشکند ازبکستان به منظور اشتراک در مسابقات زیر ۱۹ سال مرکز اسیا حضور دارد، در اولین دیدار خود با تیم «ب» ازبکستان با شکست روبه‌رو شد.
تیم ملی ۱۹ سال افغانستان نتوانست در مقابل میزبان مسابقات نمایش خوبی داشته باشد و با دریافت دو گُل در دقایق ۵ و ۶۱، اولین بازی خود را به حریف واگذار کرد. با توجه به تساوی ۲-۲ میان تیم‌های ازبکستان «ب» و قرقیزستان در بازی روز گذشته، افغانستان دیگر شانسی برای اول‌شدن در گروه خود ندارد.
افغانستان اگر بتواند در بازی فردا مقابل قرقیزستان به پیروزی برسد، به حیث تیم دوم گروه برای کسب مقام سومی با تیم دوم گروه دیگر به روز سه شنبه مقابله خواهد کرد، در غیر آن مجبور است با تیم آخر گروه دیگر روی کسب مقام پنجم زور آزمایی کند.
سفر زمینی تیم ملی به ازبکستان و رسیدن آن‌ها به تاشکند در روز افتتاحیۀ مسابقات و هم چنین پیوستن دو بازیکن افغانستان مقیم امریکا به ترکیب تیم تنها یک روز قبل از مسابقات به اضافه مربی‌گری ضعیف از عواملی می‌توانند باشند که انتظارات را از تیم ملی ۱۹ سال پایین آورده است.
مسابقات ۱۹ سال مرکز آسیا با اشتراک ۴ تیم از کشورهای افغانستان، قرقیزستان، ترکمنستان، تاجیکستان و ۲ تیم «الف» و «ب» از ازبکستان روز گذشته در تاشکند پایتخت کشور ازبکستان شروع شد. تیم ملی ۱۹ سال ایران در اخرین دقایق از اشتراک در این مسابقات انصراف داد به همین دلیل دو تیم از ازبکستان میزبان در این مسابقات شرکت کرده است. افغانستان در این مسابقات در گروه الف به همراه تیم ملی ۱۹ سال قرقیزستان و تیم ملی ب ۱۹ سال ازبکستان قرار دارد.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.