پولیس: یک محموله بزرگ چرس کشف و ضبط شد

گزارشگر:دوشنبه 8 سنبله 1395 - ۰۷ سنبله ۱۳۹۵

mandegar-3پولیس مبارزه علیه مواد مخدر وزارت داخله کشور اعلام کرده است که در نتیجه چند عملیات کشفی موفق به کشف و ضبط یک محموله بزرگ چرس شده و نیز چند نفر از قاچاقبران، بازداشت شده‌اند.
در خبرنامه‌یی که وزارت امور داخله، روز یکشنبه ۷ سنبله منتشر کرده، آمده است که اداره مبارزه علیه مواد مخدر این وزارت طی چند عملیات در مربوطات ولایت‌های ننگرهار، محموله‌ی ۱۱۵۲ کیلوگرامی چرس پخته را کشف و ضبط کرده است.
بر اساس گزارش وزارت داخله، قاچاقبران قصد داشتند که این مقدار چرس را از ننگرهار به کابل منتقل کنند.
پولیس در پیوند به انتقال این مقدار چرس، دو فرد را نیز بازداشت کرده است.
هم‌چنان در یک عملیات دیگری که در مربوطات ولایت کندهار به راه انداخته شده بود، دو تن از قاچاقبران بزرگ مواد مخدر، بازداشت شده‌اند.
در خبرنامه وزارت داخله آمده است که این افراد حدود دو سال قبل از چنگ پولیس فرار کرده بودند که پس از تلاش‌های مداوم، اکنون بازداشت شده‌اند.
بر اساس خبرنامه، این دو قاچاقبر در زمستان سال ۱۳۹۳، به مقدار ۲۴۹,۵ کیلوگرام هیرویین را انتقال می‌دادند که محموله‌ی قاچاقی‌شان از سوی پولیس کشف و ضبط شده و خودشان موفق به فرار شده‌ بودند.
در این اواخر پولیس مبارزه علیه مواد مخدر گزارش‌های پیهمی را از کشف و ضثط مواد مخدر و بازداشت قاچاقبران خبر می‌دهد.
چندی پیش، این اداره خبر داده بود که مقدار مواد مخدری که از سوی قاچاقبران در دسته‌های جاروب‌های دستی جاسازی شده بود، کشف شده است.
در یکی از موارد تازه، یک خانم که کپسول‌های حاوی هیرویین را بلعیده بود و قصد داشت به بیرون از کشور منتقل کند، از میدان‌هوایی بین‌المللی کابل، بازداشت شد.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.