در حاشیهء نمایشگاه قهـرمان ملى در آیینه کتاب تاریخ همین است

گزارشگر:سه شنبه 27 میزان 1395 - ۲۶ میزان ۱۳۹۵

از برگه فیسبوک احمدولی مسعود

چاپ بیش از یکصد عنوان کتاب به زبان‌های زنده جهان و توسط محققین و نویسنده گان معروف از کشورهای مختلف در مورد احمد شاه مسعود، جایگاه‌اش را منحیث تاریخی ترین مرد این سرزمین در حافظه ملى نسل‌هـاى بعدى ماندگار خواهـد ساخت.
تاریخ همین است که در روایت‌‍های جهانیان می‌آید که نه جعلی در کار است و نه تحریفى.
من همواره به جوانان تاکید داشته‌ام،‌ در مبارزات امروزی که میان رجعت به گذشته و پیشتازی به آینده جریان دارد، باید از کارت‌های سیاست اخلاقى، عقلانیت،‌ حقوق شهروندى، دیموکراسی و بسیاری از ارزش‌های انسانی و مدنی بهره گرفت. قطعاً نباید با کارت‌های قومی و قبیلوی، غیر انسانی و غیر اسلامی،‌ تحجر و تعصب خود را آلوده ساخت، چون سرانجام در دنیاى mandegar-3معاصر محکوم به شکست قطعی و رو به زوال می‌باشند.
مطمین باشید، دیگران، قوت و نیرومندی مقاومت‌گران‌تان را، تعهـد به وطن و ایمان راسخ و شجاعت بی‌نظیر مجاهـدان تان را در دفاع از این سرزمین و در حساس‌ترین برهـه‌هـاى تاریخ که هـستى کشور در خطر بود خوب میدانند و امروز نیز احساس وابستگى و انگیزه درونى جوانان شما را سخت متوجه‌اند. با تکیه بر هـمان پشتوانه‌های بزرگ مبارزاتی قهـرمانان خویش که در محور آزادى و عدالت چه بسی قربانی ها داده اند، امروز وارد مرحله جدید مبازرات مدنی می‌باشید که بقول معروف یک فکر و اندیشه هزاران سنگر دارد.
به خاطر داشته باشید که روند سه انتخابات گذشته در کشور با وجود غلط‌های کلان،‌ از آرای ۱۶% تا ۳۲% و بالاتر از ۵۰% در انتخابات اخیر، قوت مردمى شما و بیدارى و پویایى جوانان تان را به نمایش گذاشت و ثابت نمود، اما دلیل وضعیت بحرانى و نابسامان کشور را نه فقط در تحجر قومى جماعتى فکر کنید، نه در وطن‌خواهـى خود و نه هـم در ملى گرایى دیگران، بل‌که در ضعف رهـبرانى جست‌وجو نمایید که تا هـنوز از لاک شخصیتى خود بیرون نشده اند تا ببینند چه بلایى بر سر این کشور و مردم آورده‌اند.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.