شگرت با فدراسیون فوتبال به توافق نرسید

گزارشگر:شنبه 22 عقرب 1395 - ۲۱ عقرب ۱۳۹۵

mandegar-3انوش دستگیر، سرمربی تیم نونهالان نایمخن هالند به‌صورت موقت هدایت تیم ملی فوتبال افغانستان را به دست گرفت.
آقای دستگر که دارای مدرک مربی‌گری ” یوفا است، پس از به نتیجه نرسیدن پیتر شگرت با فدراسیون فوتبال، هدایت تیم ملی افغانستان را در دیدار تاجیکستان بر عهده خواهد داشت.
این درحالی است که دستیاران پیتر شگرت نیز که در اردوی تاجیکستان حضور داشتند، از تیم کنار گذاشته شدند و دستگیر از سوی کرام‌الدین کریم، به عنوان سرمربی موقت تیم ملی انتخاب شده است. تا کنون مشخص نیست که دستگیر تا چه زمانی هدایت تیم ملی را بر عهده خواهد داشت.
انوش دستگیر، از جمله بازیکنانی بود که در دوران اسکلزیچ و پیتر شگرت به تیم ملی به‌عنوان یک بازیکن دعوت شد. او در طول دو سال گذشته به‌صورت پراکنده در ترکیب تیم ملی فوتبال افغانستان حضور داشته است.
انوش دستگیر در مصاحبه‌یی که با صفحۀ رسمی فیس‌بوک فدراسیون فوتبال افغانستان انجام داده است، می‌گوید که از سوی بازیکنان تیم ملی و به‌صورت منتخب به‌عنوان مربی تیم ملی انتخاب شده است.
او گفته است: “به باور خیلی از مردم افغانستان که فکر می‌کردند با نیامدن شگرت به تاجیکستان تیم ملی از هم می‌پاشد، ما دوباره به‌خاطر افغانستان تیم را سر پای کردیم تا بتوانیم کماکان با روحیۀ خوب مقابل تاجیکستان قرار بگیریم.” او در پایان گفته که ما برای شخص نه، بلکه برای افغانستان بازی خواهیم کرد.
تمرینات تیم ملی فوتبال افغانستان درحالی پیگیری می‌شود که این تیم فردا (یکشنبه/۲۲عقرب) در دیداری تدارکاتی به مصاف تاجیکستان خواهد رفت.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.