ایجاد نمایندگی فدراسیون ورزش مبارزات آزاد درپروان

گزارشگر:دوشنبه 24 عقرب 1395 - ۲۳ عقرب ۱۳۹۵

mandegar-3نماینده‌گی فدراسیون ورزش مبارزات آزاد در ولایت پروان ایجاد شد.
در محفلی که به همین مناسبت در جمنازیوم ورزشی ولایت پروان برگزار شده بود، علاوه بر مقامات محلی این ولایت، شمار زیادی از شهروندان پروان و دانشجویان اشتراک کرده بودند.
محمد عاصم عاصم، والی ولایت پروان در این محفل ضمن ستایش از قهرمانی ورزشکاران در کشور، گفت: افغانستان در یک شرایط جنگی و تروریستی قرار دارد و این ورزشکاران و نیروهای امنیتی هستند که به مردم افتخار می‌آفرینند.
آقای عاصم افزود: در شرایطی که کشور امروزه مواجه است، دو طیف جامعه واقعاٌ در برابر مردم ادای مسوولیت می‌کنند، یکی نیروهای امنیتی و دوم ورزشکاران و نیاز است تا از سوی مردم و مقامات حکومتی از آن‌ها ستایش و قدردانی کنند.
در سویی دیگر، غلام بهاوالدین جیلانی رییس عمومی فدراسیون والیبال کشور و رییس شورای ولایتی پروان گفت: مردم آرزوی صلح دایمی در کشور را دارند و آنان تلاش خواهند کرد تا از ورزشکاران حمایت صورت گیرد.
آقای جیلانی گفت: “ورزشکاران و افتخارآفرینان کشور باید مورد حمایت حکومت قرار گیرند، بناٌ شورای ولایتی پروان از آن‌ها همواره حمایت خواهد کرد.”
هم‌زمان با این، باز محمد مبارز قهرمان ورزش مبارزات آزاد افغانستان در این محفل به مردم تعهد سپرد که تلاش خواهد کرد تا همیشه قهرمانی به‌دست آورد تا باشد که ورزش که نماد اتحاد میان مردم است، رونق پیدا کند.
آقای مبارز افزود: “بسیار خوشحال هستم که امروز مردم پروان از من ستایش و استقبال کردند، هم‌چنان خوشحال هستم که جوانان علاقه‌مندی زیاد به ورزش در این ولایت دارند و تلاش ما ورزشکاران همواره برای کسب قهرمانی خواهد بود.”
فدراسیون مبارزات آزاد در ولایت پروان درحالی افتتاح می‌شود که پیش از این ورزشکاران این رشتۀ ورزشی با مشکلات زیاد مواجه بودند، اما حالا بسیاری ورزشکاران در این ولایت ابراز امیدواری می‌کنند که مشکلات‌شان حل خواهد شد.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.