هشدار سرور دانش: نهادهای امنیتی پاسخ دهند

گزارشگر:چهار شنبه 3 قوس 1395 - ۰۲ قوس ۱۳۹۵

سرور دانش، معاون دوم ریاست جمهوری در مراسم معرفی اعضای کمیشنران جدید کمیسیون‌های انتخاباتی صحبت می‌کرد، گفت که حمله انتحاری روز گذشته در مسجد باقر العلوم در شهر کابل، نشانه‌ ضعف آشکار ارگان‌های امنیتی است.
آقای دانش در این مراسم افزود: «حمله روز گذشته در مراسم دینی و مذهبی تجلیل از اربعین حسینی در مسجد باقر العلوم، نشانه ضعف آشکار ارگان‌های امنیتی است، ناتوانی ارگان‌های امنیتی در جلوگیری از این حادثه، با پرسش‌های جدی مردم مواجه است که باید بدان پاسخ بدهند.»
معاون دوم ریاست جمهوری گفت که قوماندانی امنیه، گارنیزیون کابل و امنیت ملی مکلف هستند که امنیت مردم و مراسم دینی را تامین کنند.
سرور دانش اظهار داشت که مردم ما دیگر کوتاهی در مورد امنیت را نمی‌خواهد.
روز گذشته در مسجد باقر العلوم در ناحیه ششم شهر کابل یک حمله انتخاری صورت گرفت که در نتیجه ۳۰ نفر کشته و ۴۰ تن دیگر زخمی شدند.
این حمله با واکنش‌های مختلف خارجی و داخلی مواجه شده است.
در همین حال وزارت امور داخله کشور به دنبال این حمله انتحاری، وظایف ۴ مسوول ارشد حوزه ششم امنیتی شهر کابل را به حالت تعلیق در آورده است.
در خبرنامه این وزارت آمده است که تعلیق وظایف آمر حوزه ششم امنیتی شهر کابل، آمر استخبارات، آمر مبارزه با جرایم جنایی و آمر مبارزه با تروریزم این حوزه امروز سه‌شنبه در نشستی فیصله شد.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.