موی‌تای‌کاران کشور با کسب ۳ مدال برگشتند

گزارشگر:دو شنبه 8 قوس 1395 - ۰۷ قوس ۱۳۹۵

mandegar-3ورزشکاران موی‌تای افغانستان در رقابت‌های جهانی به میزبانی روسیه، با شکست‌ حریف‌های‌شان برندۀ ۳ مدال برنز شدند. بر پایه‌یی معلومات داده شده از سوی کمیتۀ ملی المپیک افغانستان، احمدشجاع جمال، سیدروح‌الله موسوی و سهراب سلحشور در این رقابت‌ها به مدال دست یافتند.
سیدروح‌الله موسوی در وزن ۵۱ کیلوگرام در برابر رقیب فرانسوی‌اش، احمدشجاع جمال در وزن ۴۵ کیلو گرام در برابر حریف روسی‌اش و هم‌چنین سهراب سلحشور در وزن ۷۵ کیلو گرام در برابر حریف ازبکستانی به پیروزی رسیدند و هرکدام از سوی برگزار کننده‌گان این رقابت‌ها برندۀ مدال شناخته شدند.
در کنار این‌ها، علی‌ نظری نیز در وزن ۶۷ کیلو گرام در نخستین بازی حریف ازبکستانی‌اش را شکست داد و در بازی بعدی در برابر سلیمان کاوه حریف ایرانی‌اش شکست خورد.
این رقابت‌ها که به میزبانی کشور روسیه هفتۀ پیش در شهر کازان آغاز شده بود، امروز پس از اهدای جوایز برای برنده‌گان این رقابت‌ به پایان رسید.
در این رقابت‌ها ۷ موی‌تای کار به شمول یک گروه ۱۰ نفری از کشور به هدف راه‌یابی در رقابت‌های جهانی موی‌تای که قرار است به میزبانی پولند در سال آینده برگزار می‌گردد، اشتراک کردند و از این میان ۳ تن‌شان برندۀ مدال برای افغانستان شدند.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.