فدراسیون فوتبال افغانستان دل هزاران مهاجر را شکسته است

گزارشگر:یک شنبه 10 دلو 1395 - ۰۹ دلو ۱۳۹۵

mandegar-3خان‌علی هدایت، با انتقاد از میزبانی تاجیکستان در بازی‌های مرحلۀ مقدماتی جام ملت‌های آسیا گفت: فدراسیون فوتبال افغانستان در این خصوص باید به هزاران مهاجر افغانستانی پاسخ‌گو باشد.
فدراسیون فوتبال افغانستان در اقدامی عجیب، کشور تاجیکستان را به عنوان میزبان جدید بازی‌های خانه‌گی تیم ملی فوتبال این کشور در چارچوب مرحلۀ مقدماتی جام ملت‌های آسیا انتخاب کرده است.
سید علی کاظمی، سخنگوی فدراسیون افغانستان اعلام کرده است که تیم ملی از این پس به جای بازی در تهران، مسابقات خانه‌گی‌اش را در شهر «دوشنبۀ» کشور تاجیکستان برگزار خواهد کرد.
فدراسیون فوتبال تاجیکستان نیز در صفحۀ رسمی فیس‌بوکش این میزبانی را تایید کرده است.
اما ظاهراً این تصمیم فدراسیون فوتبال افغانستان و عدم برگزاری این رقابت‌ها در ایران و محروم‌کردن هزاران مهاجر افغانستانی از تماشای مسابقات تیم ملی، اتفاق خوبی برای این مهاجرین نبوده است.
خان‌علی هدایت، مسوول شورای ورزشی مهاجرین در ایران در گفت‌وگو با سایت خبرگزاری فارس گفته است: فدراسیون فوتبال افغانستان در این خصوص باید به هزاران مهاجر افغانستانی پاسخگو باشد.
آقای هدایت با بیان این‌که تماشاگران افغانستانی در ایران برای تیم ملی در روزهای مسابقات این تیم هیچ کوتاهی نکردند، گفت: تیم ملی طوری که در ایران حمایت شد در هیچ کشور دیگری جز افغانستان حمایت نخواهد شد.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.