مدیر عمومی تیم ملی فوتبال: برنامۀ‌ یک‌سالۀ تیم ملی فوتبال افغانستان آماده است

گزارشگر:چهار شنبه 4 حوت 1395 - ۰۳ حوت ۱۳۹۵

mandegar-3علی‌عسکر لعلی، سرپرست و مدیر عمومی تیم ملی فوتبال افغانستان با اشاره به شانس زیاد افغانستان برای صعود به جام ملت‌های آسیا گفته است: تمامی برنامه‌های تیم ملی طی یک سال آینده ریخته شده است.
علی‌عسکر لعلی، کمک مربی سابق تیم ملی فوتبال افغانستان که سال گذشته به دلیل اختلافات با فدراسیون فوتبال از تیم ملی استعفا داده بود، هفتۀ گذشته به عنوان مدیر عمومی تیم ملی فوتبال افغانستان معرفی شد.
از آقای لعلی حتا به عنوان یکی از نامزدان انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال نیز نام برده می‌شد، اما او ماه گذشته با حضور در یک نشست خبری در فدراسیون فوتبال به صورت رسمی از انتخابات فدراسیون فوتبال کنار رفت و به عنوان سرپرست و مدیر عمومی تیم ملی فوتبال افغانستان معرفی شد.
لعلی که حالا دست بازی در تیم ملی فوتبال افغانستان نیز دارد در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرگزاری فارس گفته است که برنامه‌های یک سالۀ تیم ملی در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا ریخته شده است و او با کادر فنی جدید تیم افغانستان برای صعود به جام ملت‌های آسیا برنامه‌های خاصی را روی دست دارند.
مدرس بین‌المللی فیفا همچنین در خصوص برنامه‌های تیم ملی نیز بیان داشت که ۴ دیدار دوستانه برای تیم ملی در جریان رقابت‌های سال ۲۰۱۷ تنظیم شده است.
او با اشاره به استقلال کادر فنی تیم ملی فوتبال افغانستان بیان داشت: فیستر تصمیم‌گیرندۀ اول و “خر در تیم ملی است. او با حمایت از این مربی ۷۹ ساله براین باور است که فیستر کار سختی در فوتبال افغانستان نخواهد داشت و او می‌تواند بهترین گزینه برای هدایت تیم ملی فوتبال افغانستان در آستانه صعود به جام ملت‌های آسیا باشد.
سرپرست جدید تیم ملی فوتبال افغانستان با اشاره به ظرفیت‌های موجود در خصوص مهاجران افغانستانی در ایران نیز اظهار داشت: باید زمینه حضور استعدادهای مهاجران افغانستان در لیگ ایران مساعد شود تا بتوانیم آنان را جذب تیم ملی کنیم.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.