ولسوال درزاب: یک طیارۀ ناشناس بسته‌هایی را برای طالبان پرتاب کرد

گزارشگر:سه شنبه 26 ثور 1396 - ۲۵ ثور ۱۳۹۶

mandegar-3مسوولان محلی ولسوالی درزابِ ولایت جوزجان ادعا می‌کنند که یک طیارۀ چهار ماشینۀ ناشناس در ساحات تحت کنترل طالبان بسته‌های را پرتاب کرده است.
رحمت‌الله حشر، ولسوال درزاب ولایت جوزجان در یک تماس تیلیفونی به رادیو آزادی گفته است: حوالی ساعت ۳۰:۵ عصر روز گذشته یک طیارۀ چهارماشینۀ ناشناس در قسمت‌های شرق ولسوالی درزاب که در کنترل مخالفان مسلح حکومت قرار دارند، بسته‌های را از هوا پرتاب کرده‌است.
آقای حشر با آنکه در مورد نوعیت این طیاره معلومات بیشتر نداد، گفت: “قبلاً هم دو بال هلیکوپتر آمده اکمالات کرده رفته بودند و روز گذشته هم یک طیارۀ چهارماشینه از قسمت‌های دشت لیلی به طرف شرق درزاب آمد و از بالا بسته‌ها را پائین انداخته و رفت.”
ولسوال درزاب هم‌چنان مدعی است، هر قدر که طالب و داعش بین خودشان و یا بر علیه دولت بجنگند، مهمات‌شان تمام نمی‌شود، زیرا به‌طور دوامدار از طریق هوا اکمال می‌شوند.
به گفتۀ حشر، این مسأله سبب شده تا میان نیروهای حکومتی نگرانی‌ها به وجود بیایند. او افزود: “وضعیت بسیار وخیم است، نیروهای ما از سوی دولت اکمال نمی‌شوند و طالب و داعش هر روز از طریق هوا اکمال می‌شوند و این کار سبب دلسردی نیروهای امنیتی از وظیفه می‌شود.”
این در حالی است که چند روز قبل، جنرال مراد علی مراد، معاون ستاد ارتش وزارت دفاع ملی در رأس یک هیأت وارد ولایت سرپل گردید و از بررسی نشست هلیکوپترهای ناشناس در فضای ولایت سرپل خبر داده گفته بود که در ختمَ سفرش نتیجۀ بررسی این قضیه را با رسانه‌ها اعلام خواهد کرد، اما تا هنوز این موضوع روشن نشده است.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.