تیم ملی زیر ۲۳ سال فوتبال افغانستان عازم عربستان می‌شود

گزارشگر:چهار شنبه 21 سرطان 1396 - ۲۰ سرطان ۱۳۹۶

mandegar-3تیم فوتبال ۲۳ سال کشور برای شرکت در جام قهرمانی ۲۳ سال آسیا عازم عربستان سعودی می‌شود.
اعضای گروه ۲۵ نفره تیم ملی فوتبال برای شرکت در این رقابت اعلام شده‌اند و افغانستان در گروه «ب» در این رقابت‌ها اشتراک می‌کند.
حمیدالله وکیلی، محمدفردین کوهستانی، فیصل‌احمد احمدی، سیدنوید ندیم، عبیدالله افضلی، جمیل‌ ناصری، حمید حبیبی، امان‌الله سرداری، محمدروید سمندری، حسین‌علیزاده، مرتضی جعفری، محمدهاشمی، یارمحمد، رضاالله یاری، رحمت‌الله خیرخواه، محمدرشید افغان، خلیل‌احمد احمدی، عبدالرازق غفوری، رمیز فاروق، هدایت‌الله قریشی، الیاس‌احمد منوچهر، محمدیوسف مهندسزاده و محمدنادر علمی اعضای تیم ۲۳ سال فوتبال کشورند که در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.
سیدعلی کاظمی، سخنگوی فدراسیون فوتبال افغانستان به سلام‌وطندار گفته است: قرار است تیم ملی ۲۳ سال افغانستان به تاریخ ۱۶ ماه جولای امسال عازم ریاض شود و بازی‌ها برای ۵ روز به تاریخ ۱۹ این ماه برگزار خواهد شد.
تیم فوتبال افغانستان در گروه «ب» با کشورهای عراق، عربستان سعودی و بحرین بازی می‌کند. افغانستان به ترتیب با این کشورها به تاریخ ۱۹، ۲۱ و ۲۳ روبه‌رو خواهد شد.
در این رقابت‌ها تیم‌های بیشتر از ۴۰ کشور جهان در ۱۰ گروه شرکت کرده‌اند.
تیم پیروز هر گروه به رقابت‌های ۲۳ سال جام ۲۰۱۸ آسیا راه خواهد یافت. هم‌چنین تیم‌های برتر نیز شانس راه‌یابی به مرحلۀ پایانی را به دست خواهند آورد که در چین برگزار می‌شود.
قرار است جام جهانی در ماه جولای ۲۰۱۸ از تاریخ ۹ می تا ۲۷ این ماه میان ۱۶ تیم برتر برگزار شود.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.