وزارت دفاع: کنتـرل نـاوه را بـه دست گـرفتیـم

گزارشگر:سه شنبه 27 سرطان 1396 - ۲۶ سرطان ۱۳۹۶

نیروهای امنیتی و دفاعی کشور توانسته‌اند که با شکست طالبان، کنترول ولسوالی ناوه ولایت هلمند را که یک سال قبل به دست طالبان سقوط کرده بود را به دست بگیرند.
دولت وزیری، سخنگوی وزارت دفاع ملی صبح روز دوشنبه۲۶ سرطان گفت که ولسوالی ناوه ولایت هلمند از وجود طالبان پاکسازی شد.
mandegar-3آقای وزیری تصریح نمود:” نیروهای دفاع و امنیتی افغان از ۲ روز به بدینسو عملیات تصفیوی را جهت باز پس‌گیری ولسوالی ناوه ولایت هلمند از دو استقامت شمال و جنوب راه اندازی نموده بودند که خوشبختانه حوالی ساعت ۹:۳۰ ولسوالی در تصرف نیرو های دفاعی و امنیتی در آمده، به دشمن ضربات شدید وارد گردیده از ساحه متواری شده عملیات تصفیه و تلاشی و خنثی سازی ماین در ساحه ادامه دارد”.
سخنگوی وزارت دفاع ملی بیان داشت که در این عملیات ۵۴ جنگجوی طالب کشته، ۶ تن دیگر زخمی و یک هراس افگن دیگر دستگیر شده است.
وی تاکید کرد که در این عملیات همچنان ده‌ها مواضع مستحکم گروه طالبان، چندین عراده موتر و موتر سایکل و مقدار سلاح و مهمات مخالفان مسلح نیز از بین برده شده است.
سخنگوی وزارت دفاع تاکید کرد که رهبری وزارت دفاع ملی به مردم شریف خویش اطمینان می‌دهند که ارتش ملی به عنوان نیروی دفاعی کشور با تمام توان، حاضر به هر نوع قربانی برای تامین امنیت و آرامش مردم بوده و به خاطر ازبین بردن این تروریستان عزم و اراده قوی دارند.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.