شکست افغانستان در نخستین دیدار قهرمانی ۲۳ سال آسیا

گزارشگر:یک شنبه 1 اسد 1396 - ۰۱ اسد ۱۳۹۶

mandegar-3تیم ملی فوتبال زیر ۲۳ سال کشور در نخستین دیدار رقابت‌های مقدماتی قهرمانی آسیا در مقابل تیم فوتبال عراق متحمل شکست سنگین شد.
تیم‌های افغانستان و عراق در ورزشگاه امیر فیصل بن فهد شهر ریاض به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجۀ سنگین ۸ بر صفر به سود تیم فوتبال زیر ۲۳ سال عراق به کار خود پایان داد.
برای تیم ملی فوتبال زیر ۲۳ سال عراق در این مسابقه آیمن حسین ۵ بار، بشار بون یان، علی موهاوی و خالد جومیلی نیز هر کدام یک‌بار گُل‌زنی کردند.
الیاس منوچهر، سرمربی تیم ملی فوتبال زیر ۲۳ سال افغانستان در این مسابقه تنها ۲ تعویض انجام داد که در نهایت امان‌الله سرداری و رامز فاروقی برای سرخ‌پوشان افغانستان وارد میدان شدند.
افغانستان در حالی متحمل این شکست سنگین در نخستین دیدارش شد که فدراسیون فوتبال و سرمربی این تیم به دلیل انگیزه دادن به بازیکنان داخلی فوتبال این کشور از فوتبالیستان افغانستانی مقیم در خارج استفاده نکردند.
در بسیاری از دقایق این مسابقه توپ و میدان در اختیار بازیکنان عراق بود و بازیکنان افغانستان نمایش چشم‌گیری در مقابل حریف خود نداشتند.
افغانستان در این مسابقه با ترکیب حمید وکیلی، سید محمد هاشمی، مرتضی جعفری، حسین علی‌زاده، نوید نادم، عبیدالله افضلی، روهید سمندری، یارمحمد ذکرخیل، رحمت‌الله خیرخواه، رضاالله یاری و فردین حکیمی در مقابل عراق به میدان رفت.
افغانستان در گروه دوم مقدماتی قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا با تیم‌های عراق، عربستان و بحرین هم گروه است.
دومین دیدار افغانستان روز جمعه از ساعت ۱۰:۲۵ به وقت کابل در مقابل میزیان این گروه، عربستان صعودی برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.