عبدالرزاق وحیدی به نقل از دادستان کل: اگـر قانـون می‌بـود، اکلیـل حکیـمی به حبـس ابد یا متـوسط محکـوم می‌شـد

گزارشگر:دوشنبه 23 اسد 1396 - ۲۲ اسد ۱۳۹۶

عبدالرزاق وحیدی وزیر پیشین مخابرات و تکنالوژی معلوماتی به نقل از فرید حمیدی دادستان کل کشور می‌گوید که اگر قانون حکم‌فرما می‌بود، اکلیل حکیمی وزیر مالیۀ کشور باید به حبس ابد و یا متوسط محکوم می‌شد.
mandegar-3به گزارش خبرگزاری رشد، آقای وحیدی روز شنبه/ ۲۱ اسد در نشستی که به منظور تبرئه از اتهامش برگزار شده بود، گفت که آقای فرید حمیدی در نشستی خصوصی این سخنان را ایراد کرده است.
وزیر پیشین مخابرات و تکنالوژی معلوماتی در این نشست همچنین اضافه کرد که فساد در اداره‌های حکومت موج می‌زند و این روند ادامه‌دار نخواهد بود و روزی برملا خواهد شد.
عبدالرزاق وحیدی حدود ۸ ماه پیش بدون هیچ دلیلی توسط رییس‌جمهوری وظیفه اش به حالت تعلیق درآمد اما هفتۀ گذشته بی‌گناهی وی ثابت شد.
در نشست امروز، نماینده‌گان مجلس، متنفذان قومی، خبرنگاران و جمعی از فرهنگیان و عالمان دینی حضور داشتند.
عبدالقیوم سجادی، نمایندۀ مردم غزنی در مجلس گفت که انتخاب عبدالرزاق وحیدی برای جامعه و قشر جوان کشور یک روزنۀ امید بود که با برکناری وی موجی از ناامیدی را ایجاد کرد.
آقای سجادی افزود که انتخاب آقای وحیدی باعث شد که قشر جوان کشور احساس کنند که توانمندی و ظرفیت علمی می‌تواند جای خود را در حکومت وحدت ملی بدون پشتیبانی سیاسی و قومی پیدا کند.
وی در ادامه اضافه کرد که اما اتهام “ناجوانمردانه” به وزیر پیشین مخابرات و صدور حکم تعلیق وی، همۀ باورهای قشر جوان را به یأس و نامیدی تبدیل کرد.
این عضو مجلس نماینده‌گان همچنین گفت که آن‌چه انجام شد، هیچ مبنای عقلانی و سیاسی نداشت بلکه نگاه غیرملی و حاکمیت فرهنگ قبیله‌یی بود.
سجادی در قسمتی دیگر از سخنان خود همچنین خاطرنشان کرد که “ما خبرداریم در شهرک هوشمند و مخابرات چه کسانی پشت پروژه‌ها بوده اند.”
عبدالرزاق وحیدی نیز به موضوع فساد در وزارت مخابرات اشاره کرد و گفت که نظام مافیایی وزارت مخابرات را که در ۱۳ سال جمع شده بود، تکه تکه کردم؛ ثابت شد که این وزارت کلیدی و پول‌ساز است.
بعد از ۸ ماه سرپرستی وزارت مخابرات توسط معین این وزارت، هفتۀ گذشته شهزادگل آریوبی به عنوان نامزدوزیر معرفی شد تا به مجلس نماینده‌گان معرفی شود.
لازم به ذکر است که بر اساس قانون هیچ اداره‌یی نمی‌تواند بیش از دو ماه توسط سرپرست اداره شود.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.