افغانستان برابر هانگ کانگ

گزارشگر:شنبه 29 میزان 1396 - ۲۸ میزان ۱۳۹۶

mandegar-3قرار است تیم‌های کریکت افغانستان و هانگ‌کانگ در رقابت‌های جام‌جهانی قاره‌های خشک برابر هم به رقابت بپردازند که این رقابت چهار روز ادامه خواهد داشت.
بر بنیاد معلومات فدراسیون کریکت افغانستان، این رقابت ساعت ۶:۳۰ روز جمعه آغاز شده و چهار روز ادامه خواهد داشت.
تیم کریکت افغانستان پس از تمرینات در هند، روانۀ هانگ‌کانگ شدند و از یک ماه به این‌سو در هانگ‌کانگ هستند و برای رویارویی در برابر تیم کریکت این کشور آماده‌گی دارند.
تیم کریکت افغانستان با ۸۱ امتیاز پس از ایرلند در جایگاه دوم این رقابت‌ها و تیم کریکت هانگ‌کانگ در ۵ بازیی که داشت تنها با یک پیروزی مقام پنجم را دارد. پیش از این تیم کریکت افغانستان در رقابت دوستانه، تیم کریکت کولونِ هانگ‌کانگ را با یک ویکت و ۱۸۲ دوش شکست داده است.
گفتی است که دین جونز، بازیکن پیشین تیم کریکت آسترالیا به حیث مربی موقت تیم کریکت افغانستان نیز برای پیروزی در این رقابت تلاش بیشتر کرده است. تیم کریکت افغانستان در این دور مسابقات با تیم‌های اسکاتلند، هالند، نمبیا، پی‌ این جی و ایرلند به رقابت پرداخته که با یک مساوی دیگر مسابقات را با پیروزی به پایان رسانده است.
در ادامۀ این مسابقات، تیم کریکت افغانستان با تیم کریکت امارات متحدۀ عربی به رقابت می‌پردازد که تاکنون زمان و مکان آن مشخص نیست.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.