افغانستان مقام اول را در کپ انترکانتیننتال به دست آورد

گزارشگر:دو شنبه 1 عقرب 1396 - ۳۰ میزان ۱۳۹۶

mandegar-3افغانستان توانست که در یک بازى رقابت‌هاى چهار روزۀ کپ انتر کانتیننتال، تیم هانگ کانگ را شکست دهد و مقام اول را در جدول این رقابت‌ها از آن خود کند.
این بازى چهارروزه با هانگ کانگ، در میدان مونگ هونگ کشور هانگ کانگ آغاز شد و دیروز قبل از وقت تعیین شده، با پیروزى افغانستان به پایان رسید.
تیم هانگ کانگ، برنده قرعۀ این بازى شده و در اننگز اول خود، فقط ١۴۶ دوش انجام داد؛ تیم افغانستان نیز در اننگز اول با از دست دادن پنج بازیکن خود، ۴۶۵ دوش انجام داد و با تفاوت ٣١٩ دوش زیادتر، از تیم مقابل پیش شد.
در این بازى از سوى افغانستان، جاوید احمدى ١٠٨، اصغر ستانکزى ١٢۵، محمد نبى ۶٣، احسان‌الله ۶٣، رحمت شاه ۵٧ و ناصر جمال ٣٧ دوش انجام داده اند.
اما تیم هانگ کانگ در اننگز دوم، یک بار دیگر نتوانست که با بالران افغانستان مقابله کند و تمامى بازیکان تیم یاد شده در ١۵٠ دوش، از میدان خارج شده و افغانستان توانست که این بازى را با تفاوت یک اننگز و ١٧٣ دوش ببرد.
در بالینگ از سوى افغانستان، راشد خان ٧، ظاهر خان، دولت ځدران ۵ و محمد نبى عیسى خیل ٣ بازیکن را از میدان خارج کرده اند.
با این پیروزى، به افغانستان ٢٠ نمره داده شد که مجموعۀ نمرات آن در جدول رقابت‌هاى یاد شده، به ١٠١ نمره رسید. ایرلند با کسب ٨٧ نمره در مقام دوم و هالند با گرفتن ۵٣ نمره، مقام سوم را گرفته است.
در رقابت‌هاى انترکانتیننتال کپ، کشورهاى افغانستان، ایرلند، هالند، امارات متحدۀ عرب، سکاتلند، پى ان جى، هانگ کانگ و نامیبیا اشتراک کرده بودند. افغانستان، قبل از این بازى، پنج بازى کرده که یکى را مساوى و چهار بازى دیگر را به پیروزى خود انجام داده است.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.