احمدولى مسعود: استـاد عرفانـی الگـویى از اطمینـان و اعتمـاد بود

گزارشگر:یک شنبه 7 عقرب 1396 - ۰۶ عقرب ۱۳۹۶

احمد ولی مسعود، رییس عمومی بنیاد شهید مسعود دومین سالروز درگذشت استاد قربان علی عرفانی از پیشگامان جهاد و مقاومت، رهبر حزب وحدت اسلامی افغانستان و معمار وحدت ملی را به خانواده وی و مردم افغانستان تسلیت گفت.
mandegar-3آقای مسعود در پیامی به این مناسبت گفته است که استاد عرفانی مرد قلم و قدم بود، هم در میدان دفاع از کشور می‌رزمید و هم در صحنۀ مبارزات فکری می‌اندیشید.
رییس بنیاد شهید مسعود گفته است: این‌که معمار وحدت ملی افغانستان میگویندش، برای این است که همواره در راستای وحدت و هم‌پذیری، تلاش و تقلا داشت تا توانسته باشد گسست‌های اجتماعی را پیوند دهد، فرهنگ تحمل و احترام متقابل را بنمایش بگذارد.
آقای مسعود گفت که برای من، استاد عرفانی الگویى از اطمینان و اعتماد بود، همین‌که ملاقاتش می‌کردی، این ویژه گی خاص از ظاهر و باطنش، از رفتار و گفتارش کاملاً مشخص بود.
احمد ولی مسعود در پایان گفت که از بارگاه الهی می‌طلبیم تا به پاس همۀ مجاهدت‌های روزگاران سخت زندگی این شخصیت فرزانه، برایش پاداش عظیم نصیب فرماید و هـمچنان پسر ارشدش را که نشانه‌های همخوانی را از پدر به ارث برده است، به جایگاه و منزلت پدر و بالاتر از آن برساند.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.