قهرمان پرورش اندام جهان سفیر پولیس افغانستان انتخاب شد

گزارشگر:دو شنبه 8 عقرب 1396 - ۰۷ عقرب ۱۳۹۶

mandegar-3ویس احمد برمک، سرپرست وزارت امور داخله در مراسمی در مقر این وزارت، احمد یاسین سالک قادری، قهرمان پرورش اندام آماتور جهان را به عنوان سفیر پولیس ملی کشور برگزید.
دفتر رسانه‌های وزارت امور داخله با نشر خبرنامه‌یی می‌گوید که آقای برمک روز گذشته با قهرمان پرورش اندام آماتور جهان دیدار کرده و لقب سفیر پولیس ملی را به او اهدا کرده است.
سرپرست وزارت امور داخله ضمن قدردانی از آقای قادری گفته که ورزش‌کاران ما به دولت افغانستان افتخار می‌آورند و علاوه نموده که باید زمینه‌های خوبی ورزشی برای آنان مساعد گردد.
از سوی هم، مسوولان فدراسیون ورزش بدنی کشور از رهبری وزارت امور داخله ستایش کرده و خواهان فراهم کردن مکان‌های مناسب ورزشی برای ورزش‌کاران کشور شده اند.
در عین حال، احمد یاسین سالک قادری، آقای عضلات جهان ضمن حمایت از نیروهای دولتی به وزیر امور داخله وعده داده است که این لقب بزرگ را در جهان بلند خواهد کرد.
این درحالی است که احمد یاسین سالک قادری در رقابت‌های اخیرش در میدان‌های بین‌المللی توانسته که درخشش‌های خوبی از خود به نماینده‌گی از افغانستان به نمایش بگذارد.
آقای قادری به تازه‌گی توانست که در وزن بالاتر از ۹۰ کیلوگرام در رقابت‌های آماتور جهان، مدال طلا را به دست آورده و هم‌چنان در رقابت با ده ورزش‌کار برتر جهان، لقب آقای عضلات جهان را کسب کند.
گفتنی‌ست که آقای قادری از زمان آغاز به ورزش پرورش اندام، توانسته که چندین مدال طلا و نقره را از رقابت‌های بین‌المللی به دست آورد.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.