افغانستان نائب‌قهرمان کنگ‌فو توآی آسیا شد

گزارشگر:چهار شنبه 22 قوس 1396 - ۲۱ قوس ۱۳۹۶

mandegar-3ورزشکاران کشور در دومین دوره بازی‌های آسیایی «کنگ فو توی ای» که به میزبانی ایران در مشهد برگزار شد، به مقام نائب قهرمانی آسیا دست پیدا کرد و بعد از ایران در جایگاه دوم این مسابقات ایستاد.
ورزشکاران کشور در دومین دوره بازی‌های آسیایی «کنگ فوتوی‎ای»، با کسب ۲ مدال طلا، ۶ نقره، و ۲ برنز در بخش زنان و مردان توانست برای دومین دور متوالی عنوان نائب قهرمانی آسیا را به دست آورد.
در بخش مردان اجمل شیرزاد، عبدالرزاق همراز، احمد امید حکیمی، احمد پردیس امیر خیل، محمد صادق خان‌زاده، احمد یاسین و حسین رسولی، توانستند به ۲ مدال طلا، سه نقره و ۲ برنز دست یابند.
در بخش بانوان هم ۳ ورزشکار از افغانستان حضور داشت که نیلا عاشوری، ثریا عطایی و زهرا داوودی توانستند به ۳ مدال نقره دست پیدا کنند و بعد از تیم بانوان ایران نائب قهرمان این مسابقات شوند.
در این مسابقات ایران، افغانستان و ازبکستان به ترتیب اول، دوم و سوم شدند. دومین دور مسابقات آسیایی «کنگ فوتوآی» با حضور ۲۴ کشور به میزبانی ایران در مشهد برگزار شد و روز گذشته پرچم مسابقات طی مراسمی به ازبکستان میزبان دور بعدی این بازی که در سال ۲۰۱۸ برگزار می‌شود سپرده شد.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.