شش ویژه‌گی زنده‌گی خوب

گزارشگر:چهار شنبه 29 قوس 1396 - ۲۸ قوس ۱۳۹۶

mandegar-3زنده‌گی خوب ارزش‌هایی که اساس یک زنده‌گی خوب را می‌سازند و تعجب نکنید اگر پول، جزو آنها نیست نمایش اصلی زنده‌گی در حقوق ماهیانه نیست، در مرسدس بنز هم نیست .نمایش اصلی زنده‌گی در میلیون‌ها دالر یا حساب بانکی و خانه نیست. نمایش اصلی زنده‌گی در خوب زنده‌گی کردن است. بنابراین، چه چیزی زنده‌گی خوب را تشکیل می‌دهد؟
خلاقیت
اگر خلاقیت نداشته باشید و چیزی ایجاد نکنید نمی‌توانید شاد باشید.
بازی زنده‌گی، استراحت ندارد .
بله، البته باید استراحت کنیم، اما تنها آن اندازه که نیروی لازم برای برگشتن و خلاقیت دوباره را کسب کنیم .
دوستان خوب
دوستی، بزرگ‌ترین و قوی‌ترین سیستم حمایت‌گر در دنیاست، بنابراین خودتان را محروم از این نعمت نکنید. هیچ‌چیزی جای دوستی را نمی‌گیرد و فواید فوق العاده‌یی دارد .دوستان ما، انسان‌های شگفت‌انگیزی هستند که همه چیز را درمورد شما می‌دانند و همچنان دوست‌تان دارند .
فرهنگ شما
زبان، موسیقی، آیین و تشریفات، سنت‌ها، لباس …، همه این‌ها آن‌قدر مهم هستند که باید آنها را زنده نگه دارید. منحصر به‌فرد بودن همه ما، وقتی باهم ترکیب شود، باعث بقا، انرژی، قدرت، نفوذ و درستی در دنیا می‌شود.
معنویت
معنویت به شکل‌گیری اساس خانواده کمک کرده و ملت را می‌سازد. حواس‌تان باشد که تحصیلات و کار شما را از توجه به روح و روان‌تان باز ندارد زیرا همین بُعد وجود ماست که وجود و شخصیت ما را می‌سازد و از سایر موجودات متمایز می‌کند .
خانواده و گروه کوچک‌تان
روی خانواده‌تان سرمایه‌گزاری کنید، آنها هم روی شما سرمایه‌گزاری خواهند کرد، به آنها انگیزه دهید، آنها هم به شما انگیزه خواهند داد. به جزئیات مربوط به افراد نزدیک‌تان اهمیت دهید .اگر پدری از خانه بیرون برود و در تمام روز همچنان بتواند بوسه دخترش را روی صورتش حس کند، مرد قدرت‌مندی است. اگر مردی از خانه بیرون برود و همچنان بتواند فشار بازوان همسرش را دور خودش حس کند ، تمام روز شکست ناپذیر خواهد بود .
روابط خاص‌تان با افرادی که دورتان را گرفته‌اند به شما قدرت ، توان و نفوذ می‌دهد، بنابراین، این فرصت را از دست ندهید روزهایی که سرتان شلوغ است، هدف واقعی و دلیل تلاش‌تان را فراموش نکنید .

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.