۴ بازیکن افغانستانی در لیگ برتر هند

گزارشگر:سه شنبه 10 دلو 1396 - ۰۹ دلو ۱۳۹۶

mandegar-3داوطلبی مسابقات لیگ برتر هند روز گذشته در شهر بنگلور این کشور آغاز و حدود ۵۷۸ ورزشکار از کشورهای مختلف در آن به داوطلبی گذاشته شد که سرانجام ۴ ورزشکار افغانستان نیز برای لیگ برتر این کشور خریداری شدند.
کرکت بورد افغانستان به این دواطلبی ۱۰ ورزشکار افغانستان را معرفی کرده بود که از این میان، تیم سنرایزرز حیدرآباد، راشد خان آرمان و محمد نبی عیسی‌خیل، تیم کنگز ایلیون پنجاب، مجیب زدران و تیم راجستان رایلز ظاهر خان را برای مسابقه خریدند.
قابل یاد آوری است که راشد خان آرمان در مقابل ۹۰۰ لک، مجیب زدران ۴۰۰ لک، محمد نبی ۱۰۰ لک و ظاهر خان به ارزش ۶۰ لک کلدار هندی به امتیاز گرفته شدند. این در حالی است که سال گذشته دو بازیکن کرکت به لیگ برتر هند خریداری شده بودند.
بر بنیاد یک خبر دیگر، تیم کرکت زیر ۱۹ سال کشور دیروز در برابر استرالیا شکست خورد. تیم کرکت زیر ۱۹ سال کشور پس از آنکه تیم زیلاند جدید را شکست داد، در دیدار نهایی، اما با تفاوت شش ویکت در برابر استرالیا شکست خورد.
تیم کرکت زیر ۱۹ سال کشور دیروز دوشنبه، ۹ دلو در دیدار مقابل تیم استرالیا شکست خورده و نتوانست جواز حضور در آخرین دیدار رقابت‌های جام‌جهانی کرکت را به‌دست آورد.
این درحالی است که قراراست تیم زیر ۱۹ سال کرکت کشور در روز نخست ماه آینده میلادی، با یکی از تیم‌های پاکستان یا هند برای جایگاه سوم این مسابقات، رقابت کند.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.