یک عضو مجلس سنا: نماینـده‌گان پارلـمان خـود را اصـلاح کننـد

گزارشگر:چهارشنبه 12 ثور 1397 - ۱۱ ثور ۱۳۹۷

مصطفی ظاهر، عضو مجلس سنا، از بیرون آمدن برخی نمایندگان با وضعیت نشه در سطح شهر به شدت انتقاد کرد.
آقای ظاهر که در نشست عمومی روز سه‌شنبه (۱۱ ثور) مجلس سنا صحبت می‌کرد گفت: «مردم از وکلایی که نشه بیرون می‌آیند چه انتظار داشته mandegar-3باشند، پارلمان باید خود را اصلاح کند».
او تاکید کرد که بی‌غوری و بی توجهی نمایندگان مجلس به وضعیت مردم دیگر بس است.
این عضو مجلس سنا تاکید کرد که مردم افغانستان همه روزه توسط تروریستان در خون می‌غلطند؛ اما نمایندگان مجلس از وضعیت کشور باخبر نیستند.
آقای ظاهر از مردم افغانستان خواست که در انتخابات آینده پارلمانی با رفتن به پای صندوق‌های رای یک خانه تکانی را در مجلس نمایندگان انجام دهند و کسانی را به حیث نماینده خود انتخاب کنند که شایستگی و لیاقتش را داشته باشد و نیز به نفع کشور کار کنند.
آقای ظاهر هرچند از کدام نمایندۀ‌ خاصی نام نگرفت؛ اما چند روز پیش پولیس کابل اعلام کرده بود که عاشق الله وفا نماینده مردم بغلان در مجلس همراه با افرادش در حالت نشه در مربوطات خیرخانه و منطقه ناحیه هفتم شهرکابل محل اقامتش اقدام به تیراندازی هوایی کرده اند.
سخنگوی فرماندهی پولیس کابل همچنین گفته بود که پولیس کابل، این عضو مجلس تا خانه‌اش در عقب لیسه حبیبیه رسانده است؛ اما او و افرادش در آنجا نیز اقدام به تیر اندازی هوایی کرده و یکی از ماموران پولیس‌ که او را همراهی می‌کرد را به گروگان گرفته‌است.
این در حالی است که پیش از این نیز برخی نمایندگان مجلس به زورگویی و اقدام به تیراندازی های هوایی در کابل و برخی شهرهای دیگر کشور متهم شده اند؛ اما هیچ گاهی به این قانون شکنی‌ها رسیدگی نشده است.
گفته می‌شود، نمایندگان به دلیل داشتن مصونیت قضایی اقدام به کارهای غیر قانونی می‌کنند.

اشتراک گذاري با دوستان :

Comments are closed.